Eclipse-GS Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Var å skikka på en Eclipse Gs 1996 model, Bilen var nylig import fra Sweitz, og den hadde faktisk kjørte 31.000 bare.. jeg spurte manen om det stemte, og da fikk jeg det svaret: ja, det var en gammel man som eide den siden 1996, og den har ikke vært vinter kjørt siden han kjøpte den.. og prisen var på 149.000 ,-.. Ps; uten vinterdekk Kan det stemme?.. Siter Mitsubishi Eclipse-GS 96 2,0 150 Hk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andakanda Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 er det for godt til å vere sannt så er det som oftest ikkje det :) hadde vert jæææævli skeptisk til det jaffal. eg hadde ikkje kjøpt den , men det er no bare min skeptiske natur som slår inn kanskje =) Siter Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg