Gå til innhold

Kjøp av innsprøytningsdyse, pris, hvor?

Ranger emnet

Kimolaptop

Anbefalte innlegg

Har somsagt fikset bilen nå, men tror jeg skal skifte dysa som vi gjorde ren, bare for å være på den sikre siden, bilen må jo yte maks:)

Hvor mye koster en slik dyse?

1986mod 16V K-Jet tronic eller hva det heter.

Hvor kjøper jeg en slik dyse, var og kjika på mekonomen, men de hadde det hvertfall ikke på nettsidene. (er så kjekt å handle der pga. at jeg har 30%)

Hvis jeg skal kjøpe hos VAG, må jeg da ringe til den lokale sjappa i harstad? Eller går det ikke ann å ringe direkte til noen slik at jeg slipper å gå via harstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

hva i svarte!

Projekt rust sa ca. 500,-

Hmm..

Når dere sier "møller" , mener dere da at jeg skal ringe til min lokale VAG forhanlder?

Ja, din lokale VAG forhandler er vel underlagt Harald A. Møller konsernet.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om prisen jeg fikk var inkl den stålomspunnede slangen.. hvis ikke er det 1300 spenn de skal ha for ei dyse til 8v her i byen.

koster 450 nok i tyskland (omregnet fra euro) for samme biten.

men 16v dysene er større en 8v, de er vel m12 x noe mens 8v sine er m10 x noe om jeg ikke hugser feil..

call your stealership today!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk dyser, til 8v vel og merke, til 485kr/stk.. og jeg mener det stedet får varer fra samme sted som mekonomen, ba-de-rek osv..

ihvertfall gjør de det her på byen.. veit ikke hvordan det er andre steder..

fikk original bosch-dyse uten slanger og ekstra greier.. tok vel ei ukes tid for dem å skaffe..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

jeg fikk dyser, til 8v vel og merke, til 485kr/stk.. og jeg mener det stedet får varer fra samme sted som mekonomen, ba-de-rek osv..

ihvertfall gjør de det her på byen.. veit ikke hvordan det er andre steder..

fikk original bosch-dyse uten slanger og ekstra greier.. tok vel ei ukes tid for dem å skaffe..

høres ikke urimelig ut, det er jo bosch del, så om møkkanomen kan skaffe annet bosch tjafs rett fra bosch kan de vel få tak i ei slik dyse også!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen hadde ikke dyse!

Ringte min nærmeste møller sjappe og bestilte, kostet faen meg 1100,-

Mon tro om det da er med slange og alt tjafset?

Er det viktig med rett moment på de skruene som fester slangene/rørene til fordeleren? Så lenge det er passelig skrudd til så må vell det være greit..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider