c-bremv Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hei! Jeg har en polarhvit 740, noen som har troen på sotede baklykter på en slik? vurderer å gjøre dette. Får man godkjent slikt på eu godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Du får ikke bilen eugodkjent med dette, om du ikke godkjenner den et sted folk ikke er så nøye på det, det skal være orange farge på blinklys, eventuelt klart\hvit glass med orange pære. Om det er pent eller ikke er opp til deg, søk litt så finner du sikkert bilde av det:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Jeg har helrøde baklykter. Ryggelyset skulle nok vært en anelse hvitere. Tenkte på å prøve orange pære så det blir dobbel effekt. Er jo flere nyere biler som har rødt blinklysglass Audi har hatt røde blinklysglass bak lenge å dem blinker rød/orange Nissan har rødt ryggelysglass å det lyser hvit/rødt Er bare å krangle det igjennom det;) Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Ja er som jeg sier, kommer du til et sted hvor de er firkanta nok, kan du risikere å få feil på EU pga dette. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg