EliteCorrado Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 jeg kjøote en defa-blokkvarmer for veldig lenge siden. Grunnen til at den ikke er satt inn, er rett og slett fordi jeg ikke har manna meg til å sette den inn. Den skal inn i blokka på baksiden av motoren. Det er jo et slit å bare få stramma boltene til eksosen der oppunder. På broderens A4, så er det satt inn en defa blokkvarmer. Men den er ikke satt i blokka. Går inn i en egen liten plastblokk, også går det slanger derifra. Kan noen hjelpe meg på denne? Har aldri sett før. Vise meg bilder eller link eller no. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 http://wup.defa.com/en/images/produktbilder/slangevarmer_170.jpg denne du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Det finnes to typer varmere: Blokkvarmere(sånne du slår ut en frostplugg, og erstatter med en defa-dings Vannvarmere(kutt en kjøleslange i to, plasser denna i midten, så varmer den opp derfra) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 denne var jo fin.... men ikke helt hva jeg tenkte på. fikk ikke tatt bilde av denne. Som sagt, en liten svart blokk som den satt i. 2 slanger. Det var en vanlig blokk varmer som sto i denne. ---------------------------------------------------------- Ikke helt det samme som jeg tenkte, men en slangevarmer fungerer den også. Hvor kan man få tak i disse uten at det koster skjorta? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 På A4 og Passat Så blir det brukt "slangevarmer" fra Defa istedt fordi det ikke er frostplugger på den motoren. Har du blokkvarmer som du kan montere rett i frostpluggene, så er det det beste alternativet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 vel....en ganske umulig jobb. Da må forstillinga og eksosen av. Derfor tenkte jeg på slik en slangevarmer. Hvor går det an å skaffe disse? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg