golfen86 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 eg har tenkt å bygge min golf2 1.8 syncro om til 1.8 g60 syncro og då måtte eg ha dokumentasjon på at råkarosseriet var det samme på min bil som på g60 så er det noen som veit hvor eg kan få tak i dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Du kan sikkert få tak i det hos TÜV Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 hvordan gjør eg det?? e litt lite kunskap akurat på dern kanten:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 bump:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jeg mener å huske noe om at Golf G60 hadde et stivere karosseri enn standard golf. Flere og tettere sveise punkter.. En G60 er iallefall en del tyngre en standard, uten at det er noen åpenbare grunner til det. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 det er kunn rallye golfen som har stivere karoseri for den er heil sveist osv. restn er lik. er noe dritt me bt e so jevla firkanta, og e jo ingen som kan skaffe dokumentasjon, men kos har andre fått bilene sine godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hva med å spørre forhandler/importør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 eg sendte mail til tom sagerud hos møller og fekk bekreftelse på at jetta 16v gt og gl/cl var det samme karroseri. prøv å send ein mail til møller Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Eller du kan laste ned ETKA fra piratbay, der finner du dukomentasjon på det du leter etter. Og mer til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Er ikke ETKA bare delekatalog med delenummer for VAG? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jo, det er det. Der ser du hvilken deler som er brukt på hvilken bil, og i dette tilfellet hvilket karrosseri. Da har du egentlig det du trenger... Eller du kan sende mail til tom.sagerud@moller.no som nevnt over.. Er 99% sikkert at det er samme karroseri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Har vel ikke samme delenr på selve karroseriet, da G60 har hull til takantenne og limt frontrute. Søker du litt på forumet her finner du papirer på ombygging til G60 også...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 etter det eg har fått me meg så er det kunn rallyeen som har limt frontrute, eg er nesten heilt sikker på at de karosseriene er lik, men har tatt kontkt med hoved inpotøren og han sku ringe meg når han hadde funne ut nåkke:) men vis det er noen som er flink til å finne det på piratebay so hadde det vert stiligt om nåkken kunne funne det for meg?:) har ikkje de beste internette:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 eg sendte mail til tom sagerud hos møller og fekk bekreftelse på at jetta 16v gt og gl/cl var det samme karroseri.prøv å send ein mail til møller Tom Sagerud er ikke i Typegodkjenningsavdelingen lengre, så ikke stol på at han kan gi dere dokumentasjon på det dere trenger. Men peiling og gode råd har han:) Send til typegodkjenning@moller.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Søker du litt finner du tilsvarende for G60 også Her kommer en utskrift som viser hva som må til for å bygge om til GTI 16V. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg