dfrags Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Har hatt feil med automatgearkassen en stund nå.. Den vil bare gire opp til 2.gear.. 3.og 4. funker ikke. Testet å bytte styreenheten til girkassen men hjalp ikke.. I di siste dagene så har det gått ca 2-3sek fra jeg setter den i Drive før at den SLÅR inn i gir. Reversj kommer med engang. Men idag så bynte den bare å slure.. Satt den i gir å det kom bare turtall men ikke drivkraft.. Tilslutt gikk den bare bak.. ikke fram.. hva kan være problemet? Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 har du prøvd å skifta olje på kassa? høres ut som kassa di har blitt ganske håpløs men verdt et forsøk Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ja har testet å etterfylle olje. Lukter brent olje når jeg har kjørt litt.Får feilkode på vagcom.. noe med styreenheten.. men testet å bytte styreenheten til gearkassen uten hell, men har hørt at motorstyringen også har noe med gearkassen å gjøre..stemmer dette? Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 er det ingen som kan hjelpe meg? Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg