Gå til innhold

Trenger HJELP til Forsterker

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

Skjønenr ingen ting av anlegget mitt nå!! Plusselig så slutter alle høytallerne fra forsterken og spille og det lyser en rød lampe på forsterkern + at nå har jeg kobla ut alle høytalerne, sjekka sikringa og åpna forsterkern for og se om noe hadde brent seg. Men neida.

 

Men når jeg kobler ut signal kablene så slutter lampa og lyse, men når jeg kobler den inn igjen så lyser den, hva er galt?

 

Trenger hjelp!!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIk!

 

Sjekk signalkabelen!!! Ikke gå ut ifra at den er i orden, men se på hver bidige cm om den kan ha fått en slitsje eller ett kutt! Er ikke sikkert det er den, men vær helt sikker på at det vaffal IKKE er den!

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har en ekstra eller kan låne, så prøv med en annen signal kabel, siden det er den som forsterkeren reagerer på så er det nok noe galt der.

 

Hvor god kabel har du? De tynneste billigkablene kan lett få problemer hvis de ligger litt galt til. Sjekk med ledningsnettet, noe som kan ha slitt på kabelen, smeltet den...

 

Er andre ting i orden? skikkelig jording til forsterkeren, strøm...

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har en ekstra eller kan låne, så prøv med en annen signal kabel, siden det er den som forsterkeren reagerer på så er det nok noe galt der.

 

Hvor god kabel har du? De tynneste billigkablene kan lett få problemer hvis de ligger litt galt til. Sjekk med ledningsnettet, noe som kan ha slitt på kabelen, smeltet den...

 

Er andre ting i orden? skikkelig jording til forsterkeren, strøm...

 

tror du drømmer når du mener at signal kablene har skyld i protection på forsterkern. den kan ha autosafety, hvor forsterkern kobler seg selv av når den ikke får signaler, men skylden i protection er 99% av gangene JORDINGSFEIL!!

vMazda 323f

volvo 360gls

 

2 stk 12'' Jbl bassere, 1 stk jbl monoblock og 1 stk jbl 4 kanaler, samt pioneer komponentsett og 6x9 i magnesium og karbon membram. 5000 watt peak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår