Gå til innhold

Skal se på en Primera - hva bør jeg se etter?

somoftest

Anbefalte innlegg

Rust mellom dør og hjulbue (innvendig)

Slakk i multi-ledd staget(øvre bærearm)

Bensinpumpa

Ellers kan det være lurt å få sjekka girkassa. Bytta 2 girkasser på min Primera. De er visst ganske så skjøre på hvilken olje du bruker. Primera er ellers en god bil med lite feil, og motoren går å går :) Gode kjøreegenskaper er det også.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk :)

Jeg og min far har bestemt oss for å vente litt med Primeraen, pga en del mangler + rust nederst på ei dør. "Der det er rust er det alltid mer" sier fattern, og han vet nok dette bedre enn meg. Reg. reim har heller aldri vært bytta på bilen. Noe fusk med sentrallåsen, så fjernstyrt virker den ikke. Har også nullstilt km pga det med sentrallåsen, så bilen har trillte 13000km for øyeblikket. Dessutten var prisen altfor høg, minst 15k over det jeg er villig til å betale for den. Men kanskje jeg får den billigere om noen uker, om den da ikke er solgt. Fine biler, de primeraene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ok, takk :)

Jeg og min far har bestemt oss for å vente litt med Primeraen, pga en del mangler + rust nederst på ei dør. "Der det er rust er det alltid mer" sier fattern, og han vet nok dette bedre enn meg. Reg. reim har heller aldri vært bytta på bilen. Noe fusk med sentrallåsen, så fjernstyrt virker den ikke. Har også nullstilt km pga det med sentrallåsen, så bilen har trillte 13000km for øyeblikket. Dessutten var prisen altfor høg, minst 15k over det jeg er villig til å betale for den. Men kanskje jeg får den billigere om noen uker, om den da ikke er solgt. Fine biler, de primeraene :)

Alle SR20 motorene er levert med register KJEDE ikke reim, kjede skal kontrolleres ved 500.000 km..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider