Gå til innhold

hvor mye kan bilen selges for ?

Ranger emnet

Mekkejenta

Anbefalte innlegg

har en passat 97 modell 1,6. grønn.

skjermen fremme må bytts i en ny (har en liggende ferdig lakkert), flexirør på katalysatoren må skiftes (trenger ikke skifte hele katalysatoren), bremseslange er det litt lekkasje i bak. Trunklokk må nok lakkeres om igjen, har flesset av endel lakk på tre plasse som utgjør ringer.

ellers i god stand. har desverre sigarettflekker og svake oljeflekker inni bilsetene siden bilen er brukt som arbeidsbil av tidligere eier. (til å fra jobb)

ellers bare småting som håntak på hanskerommet er i stykker, sigaretttenneren i bilen funker ikke (men uttaket virker).

elelrs flott.

hva kan jeg regne med å koste på denne ?

og hva kan jeg evt få ved salg av denne bilen slik som den er nå. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en passat 97 modell 1,6. grønn.

skjermen fremme må bytts i en ny (har en liggende ferdig lakkert), flexirør på katalysatoren må skiftes (trenger ikke skifte hele katalysatoren), bremseslange er det litt lekkasje i bak. Trunklokk må nok lakkeres om igjen, har flesset av endel lakk på tre plasse som utgjør ringer.

ellers i god stand. har desverre sigarettflekker og svake oljeflekker inni bilsetene siden bilen er brukt som arbeidsbil av tidligere eier. (til å fra jobb)

ellers bare småting som håntak på hanskerommet er i stykker, sigaretttenneren i bilen funker ikke (men uttaket virker).

elelrs flott.

hva kan jeg regne med å koste på denne ?

og hva kan jeg evt få ved salg av denne bilen slik som den er nå. ?

Hei!

Du skriver ingenting om km stand og servicehefter og slikt, men jeg vil råde deg til å ta en kikk på f.eks finn.no og finne biler som ligner på din (utstyrsnivå, km stand, motortype osv) og finne gjennomsnittsprisen på disse bilene. Da går det jo an å få en idè om hva du kan få for din iallfall. Så må du selvsagt legge i beregningene at ny kjøper vil prute på feilene du nevnte på bilen din. Skal du fikse opp bilen din selv, så sett på framskjermen du hadde klar, bytt bremseslange (mekonomen.no), og prøv en stoffrens i setene (dog olje er et helvete å få vekk). Du må nok regne med at potensielle kjøpere vil prute en del på "skavankene".

mvh

Turbotom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke å få tak i brukte seter på skraphandlen: http://www.nbfbildeler.no/ - så er du kvitt problemet med sigarettflekker/oljeflekkene.

Hvis du er kjapp, før eksamen begynner, så kan du jo få noen elever som skal bli billakkere, på bilskade- lakk skole, til å lakkere den for deg.

Koster sikkert ikke mer enn 600 kr (betaler bare for lakken, og blir det stygg lakkering, så fikser læreren det).

Forskjemrmen kan de sikkert også skru av og sette på nye, for et par hundre.

Bremseslangen er en kjapp jobb for et verksted.

Så da sparer du litt penger, hvis du fikser feilen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider