c-bremv Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hei! Har en 740 gl 88 mod. Jeg vurderer og få laget sperre på bakhjulene. Noen som vet hvordan man gjør dette? Noen som har gjort det før som kan dele litt erfaring? Evt bilder og lignende hadde vært bra! Mvh Christoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Sveis slik at sol-/planethjul ikke kan bevege seg. Vask godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Søk, dette er tatt opp mange ganger før! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jeg har sveiset X antall akslinger, sveis med elektroder. Ikke Mag, det holder ikke... bruk mye varme og smelt sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Mag holder i massevis det vel.. Ligger noen bilder av sveisinga jeg gjorde på min aksel i tråden min. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Mag holder i massevis det vel.. Ligger noen bilder av sveisinga jeg gjorde på min aksel i tråden min. den ene min gikk opp, og til 2 kompisser gikk den opp etter litt massiv kjøring. Men de sperrene jeg sveiset med elektrode de holder til det uendelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg