123ape Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hei, jeg har nettopp kjøpt 4x8" subwoofers. men jeg sliter lit med å finne kasse til disse. er det noe som vet om en plassder de kanskje har, eller må jeg bygge selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hei, jeg har nettopp kjøpt 4x8" subwoofers.men jeg sliter lit med å finne kasse til disse. er det noe som vet om en plassder de kanskje har, eller må jeg bygge selv? Her trur jeg du skal bygge selv ja, har aldri sett en kasse med plass til fire 8". Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmast Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Det må du bygge selv, ja. Men hvorfor 4x8" ? 2x12? Siter Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hadde du giddi å sakt HVILKE 8" du har, så kan vi sikkert finne ut hvor stor kasse de skal ha, hvis du ikke alt vet det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123ape Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det må du bygge selv, ja. Men hvorfor 4x8" ? 2x12? 2x12" blir for treigt. er ikke trancedude;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123ape Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hadde du giddi å sakt HVILKE 8" du har, så kan vi sikkert finne ut hvor stor kasse de skal ha, hvis du ikke alt vet det ;) http://www.xtremecar.no/shop/index.php?cPath=32_38_55 det er linken til de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 2x12" blir for treigt. er ikke trancedude;p Lol, hvorfor tror du det?? Det er ikke tilfelle, har du skikkelig elementer, med forsterker som orker å dra det helt ut, så er ikke en 12" treg... ikke en 18" heller for den saks skyld ;) Jeg skulle glatt finni noen 12" som spiller kjappere en den mds møkka ihvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Men hadde du funnet noe som spilte kjappere til en like fornuftig pris som "mds møkka"? :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg klarer ikke slutte å undres over hvorfor folk tror større elementer er tregere en de litt mindre. en 50Hz tone er da for pokker en 50Hz tone uansett! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Kan ha noe med att en stor sub vil forårsake litt mer buldring, fordi den flytter mer luft? Jeg tenker bare høyt nå. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 en stor trampoline er tregere enn en mindre trampoline:P men får mere punsh av den store:P uansett, har 2x12" subber og er raske og slår ganske kjapt vertfall..(med rett forsterker) men er ikke alle som har 4x8"subber da,kan være det blir bra det og:) foresten bare drit i den øverste teksten jeg skreiv,var bare noe tull:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Men hadde du funnet noe som spilte kjappere til en like fornuftig pris som "mds møkka"? :) 2stk RE12 fra morel.no, havner på samme pris som 4stk mds ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Greit, den kjøper jeg, selvom jeg i utgangspunktet tenkte på prisen per element. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 bare å lage selv dette vel? Lukte litt på trelimen, og etter litt sagflis i sprekken så har du en ferdig kasse. :P Tar ikke lange tiden å lage kasse. ;) Har surfet en god stund på nettet og sett på mange forskjellige nettbutikker som selger bilstereo, har kun sett 3 x 10" og 3 x 12" kasse, aldri 4 elementer i en kasse. Men du kan kjøpe 2 kasser hvor det er plass til to elementer i hver. F.eks: http://sonicelectronix.com/item_1822_Dual+8-+MDF+Subwoofer+Enclosure.html http://sonicelectronix.com/item_7507_Sonic+Sub+Box-+2SV8.html De anbefaler lukket for mds elementene forresten. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg