Progress Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jeg er ute å kikker litt etter et bilbatter som jeg kan ha i bagasjerommet kun til bilstereo. det som skal kobles på batteriet er : 2stk dynaBel BF7501 1stk Focal FP2.150 + at jeg trenger eventuelt en 4 kanals forsterker til og drive disse høytalerne : bakdører : Auto Bilstereo Hattehylle : Auto Bilstereo viss noen hadde hatt noen anbefalig av forsterker til disse setta så hadde det vert fint :) ellers så er det selve batteriet jeg er ute etter nå. har kikket litt på stinger og kinetik, men jeg er ikke så sikker på hvor stort batteri jeg trenger. men viss noen kunne ha kommet med noen tips så hadde det vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 4-kanals: Auto Bilstereo batteri: 1stk eller helst 2stk Auto Bilstereo Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ja jeg har sett en del på den forsterkeren der, men den leverer vel ikke for lite effekt? aiai, trengs det såppas til batteri da tror du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 For lite?? Nei, den funker nok bra :) Har for tiden 2x8 W på mitt K2P sett og det spiller nok mye bedre enn noen kan innbille seg... Du må ikke ha så stort/mye batteri, men det må du prioritere selv i forhold til plass/vekt. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 BF7501 suger strøm i massevis, så ingen vits i og spare på kruttet iallefall :p noe lite ja, burde jo kansje gå får 2stk BF1502, det hadde vel gjort seg Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 trur jeg går for den 4x80w forsterkeren, hadde ikke tenkt og sitte baki alikavel jeg så får være bra nåkk:) satser på 1 sånt batteri da, så får vi se om det holder i første omgang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 jeg har den 4*80 forsterkeren til dynabel. fungerer utmerket. bruker den til å drive FOCAL 165VR komp sett. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Når det gjelder det batteriet så er nok Odyssey det beste valget! Dette får du kjøpt hos Nordic Powertech (Nordic Powertech) Angående kor stort batteri du skal ha vil eg ha tatt en telefon til de å hørt. De er veldig velvillige når det gjelder service, og kan glatt gå god for dem når det gjelder både service, kvalitet og levering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg