Gå til innhold

v70 kjøp

Ranger emnet

*Volvo*Er Maskin deT

Anbefalte innlegg

Halloys!

Trenger no hjelp til mulig bilkjøp, vuderer sterkt v70, noe som har gode/dårlige erfaringer? Noe jeg bør være obs på?

Er litt inntrisert i denna, men har ikke så mye kjennskap til dissa bila og evt pris de er verdt?

AutoDB.no - Salgsoppgave

Spytt ut, takker og bokker for svar!

ække det farlig det a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Gamlingene hadde en V70 for noen år siden. Her er en liten historie om den.

Det var en 98mod 2,5turbo AWD, med 190hk org, men denne var chippet og hadde effektanlegg. HK ble da opgitt til 250hk. Det gikk noe sinnsykt og dro noe helt vanvittig. MEN, ja her kommer det store men-et. På to år røyk girkassa 2 ganger. (Den første ble dekt av bruktbil-garantien, den andre ble dekket av Volvo.) ......Det var girkassa, så var det AVD systemet.... Dette røyk også 2 ganger på 2 år.... Det var vist "vinkelveksleren" Noe som egentlig ikke kunne gå istykker, men som av en eller annen grunn gjorde nettop det. Så Volvo dekte det også, ble vel en verkstedkostnad på ca 50,000kr.

V70 er alt i alt en skikkelig solid, praktisk og kraftig bil. Selv digger jeg de bilene, skal ikke mye til for å gjøre de til en skikkelig bad-ass familiebil.

Det er mulig V70'n gamlingene hadde ver en "uflaks-bil", men man vet jo aldri.

Konklusjon: JEG VIL HA V70 TURBO AWD!!!!!!!!!

Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no

Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil)

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar Dille!

Har hørt fler som sier det er no drit me dette Awd greiene, men antaglig hvis havner jeg på denna biln her. Hvis den ikke er solg når jeg for klora meg til og ringe. er utrolige gode biler, og utrolig grom låt i de, syns nå jeg da hvertfall. Men åssen gir kasse hadde han gamlingen? man/aut? Blei det hardt kjørt?

ække det farlig det a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var manuell. I den perioden gamlingene hade den ble den ikke kjørt hardt. Ble kjørdt en del med campingvogn, men det burde ikke ha noe å si. Man veit jo aldri hvordan den ble kjørt av forrige eier, men det er jo altid en risiko.

Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no

Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil)

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider