Bollibompa Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hei jeg lurer på om detta her vil gjøre sånn at bilen kommer til og bråke i eksosen som et effektanlegg gjør? Grunne til at jeg spør er at en gang satt jeg på med en kompis som hadde effektanlegg av no slag og det hadde sånn jævlig dyp during så det var umulig og sitte på med han :P Remus rear silencer with DTM pipes fit for all Focus MK1 hatchback. ECE homologation. Special price, only 1 silencer available! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 vil bli litt mere lyd, men ikke helt den samme trenger det ikke å bli! ;) og, har mye og si på hvilken bil det er! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 skal på en ford focus 1,6liter med 100hester :) bare jeg ikke får den dere øredøvende duringa når jeg er ute og kjører :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 skal på en ford focus 1,6liter med 100hester :) bare jeg ikke får den dere øredøvende duringa når jeg er ute og kjører :) da skal det ikke bli så forferdelig at det gjør noe. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Det er flott :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Den "øvedørende duringa" er nok resonans i karosseriet. Får den hvis anlegget ligger inntil noe sted eller ikke henger i gummi/urethan.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Den "øvedørende duringa" er nok resonans i karosseriet. Får den hvis anlegget ligger inntil noe sted eller ikke henger i gummi/urethan.. :) Ah slik og forstå :) jeg vil liksom ha litt råere lyd og utseende men vil ikke ha den skikkelige råner lyden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg