Gå til innhold

Erfaringer med TMTUNING.COM...?

Ranger emnet

Golf_Larsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp fått meg golf igjen og leter etter freshe deler jeg kan pynte den med til en rimelig penge. har vært innom en haug med norske nettbutikker, men synes at det koster mer enn det smaker. Derfor leitet jeg så forsiktig på disse sidene for å se hva "entusiastene" gjorde. Leste at dere handler en del hos TMTUNING... derfor gikk jeg inn der for å ta en titt! ååå "DÆVEN" tenke jeg når jeg så hva de hadde... dem hadde alt jeg har leitet etter.... hella lykter og div snax...

Har funnet en del ting jeg vil handle, men jeg har ikke noe erfaring med å handle utenlands.

ser at man kan handle via bl.a. paypal og me visa... har ingen erfaring med paypal og liker ikke plotte inn kortnummerene mine over hele internett, så jeg er ganske skeptisk.

Hva har dere brukt?

er det trygt å bruke VISA?

hvor lang levering er det? funker express 2-4 dager?

hvor mye blir fakten på sånn ca?

Er de seriøse?

på forhånd takk...

[-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..)

[x] 1998 Mercedes C180 Sport

[x] 1991 BMW 325i e36 (helt original)

[x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 3 ganger med disse og må si meg fornøyd.

Har aldri prøvd ekspress pakka, da jeg er har god tid:p

Eneste jeg har opplevd med dem er at de ikke alltid har alle varer inne til enhvert tid, da må det såklart påregnes en +1/2 uker virker det som. Dette er sånt som jeg ikke bryr meg særlig om, da det går fint for min del, så lenge jeg mottar varene jeg har bestilt:p

--Sn0

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 3 ganger med disse og må si meg fornøyd.

Har aldri prøvd ekspress pakka, da jeg er har god tid:p

Eneste jeg har opplevd med dem er at de ikke alltid har alle varer inne til enhvert tid, da må det såklart påregnes en +1/2 uker virker det som. Dette er sånt som jeg ikke bryr meg særlig om, da det går fint for min del, så lenge jeg mottar varene jeg har bestilt:p

--Sn0

Benyttet du deg av PAYPAL eller vanlig VISA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet endel ganger fra tmtuning nå, alltid brukt visa eller mastercard. Funker flott det. Helt safe.

Prøvd både express og "vanlig". Syns ikke expressen var verdt pengene.. gikk hvertfall mer enn 2-4 dager, men det er vel tolla som er det trege leddet vil jeg tro. tar normalt tre uker og få varene med normal frakt, så smør deg med tålmodighet.

ellers oppfatter jeg de som seriøse. totaltsum inkl frakt får du på mail etter bestilling som du da må svare på om du bekrefter bestillingen eller ikke. litt rart system men det funker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for rask svar... blir nok litt handling fra disse da de har mye bra å tilby til ok priser.

Bilen er svart, så det blir vr6 baklykter, lyktespoiler, tåkekittet til hella og kanskje noen hella celis hovedlykter etterhvert. vuderer også en frontspoiler som ikke ser for harry ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla fra tmtuning, å er ikke fornøyd. Først så tok det 2 månder før jeg fikk pakken å så manglet det noe å det sa de ingen ting om. sendt masse mailer å fikk svar etter 1 uke å men måtte vente enda en uke til får å få svar på nytt.... så ble sån at jeg avbestilt det jeg maglet. ble dritt lei. Brukte visa noe som ikke var noe problem. Så hvis du har god tid på å få delene dine så er det bare å bestile. Mye kult de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat handla derifra, og kan bare skryte. Får en mail med bekreftelse, men så fikk jeg en telefon etter et par dager hvor en hyggelig dame fortalte at jeg nok hadde oppgitt feil kortnr, og det stemte. Så et par telefoner fram og tilbake, så sendte hun det med UPS. Dette tok akkurat 4 dager. Så jeg har ingenting å utsette på dette!

De kan være treige til å svare på mail, men det er bare å sende purre mail, så ordner det seg! Jeg betalte med visa.

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider