TeeBone Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Som tittelen sier, er det noen som vet hva travers er på svensk? Må skaffe en ny travers til min Audi Coupe, og fant ut at jeg må begynne å lete i Sverige, men det er ikke så lett når man ikke vet hva man skal lete etter. ;p Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Syns å erindre det heter BALK!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Så hvis jeg skal ha fremre travers, altså den som bærebruene sitter i, så kan det stemme at jeg skal ha 'Framvagnsbalk'? ;p Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg