Gå til innhold

Noen som har erfaring med denne?

Ranger emnet

Axis91

Anbefalte innlegg

Har vert litt på utkikk etter anlegg i min framtidige bil, som jeg nok sannsynligvis kommer til å gå til innkjøp av om ikke så alt for lenge.:D

Har sett litt på en Autotek MM 4000.1D-forsterker, for å drive et par 18" eller 15"(spørs hva man får plass til;)). Det er snakk om enten SX-serien fra RE, eller BL-serien fra Fi.

Lurte på om noen hadde erfaringer med denne forsterkeren, og om det fantes andre alternativer der ute, til noenlunde samme pris (har lyst til å bestille fra statene).

Mvh

Sigurd Damman

Bilstereo til familiebilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vurderer også Rockford.

Slik jeg forstår det, er POWER 1000 forsterkeren en 5-kanaler. Har tenkt å gå for separate forsterkere til subber og høyttalere, dessuten tviler jeg på at det finnes noen 5-kanals forsterker som er kraftig nok til å drive et par 18"/15" på 1000wrms pr. stykk, i tillegg til de øvrige høyttalerne i bilen.;) Det må nok i så fall bli en av RFs monoblokker, som jeg har hørt endel bra om.

Mvh

Sigurd Damman

Bilstereo til familiebilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett/hørt om det merket før. Kan godt hende at det er bra, men ikke vet jeg.

Her er noen andre forsterkere du kan se på:

Hifonics: Hifonics XXV-THOR - XXV Series 1-Channel Class D Car Amplifier • 1200W x 1 chan. @ 4 ohms • 2300W x 1 chan. @ 2 ohms • 3000W x 1 chan. @ 1 ohm • MOSFET power supply • DC, Short Circuit, and Overload Protection circuitry - , Car Amplifiers, Mono Subwo

Kicker:

Kicker ZX2500.1 - Class D Monoblock Subwoofer Amplifier • 2500 watts x 1 chan @ 2ohms • Subsonic Filter • Remote Bass Control • CEA-2006 Compliant • Crossover Control - , Car Amplifiers, Mono Subwoofer Amps - Sonic Electronix

MTX Audio: (kanskje litt dyr):

MTX Audio TE4001D Thunder Elite 4001D - Thunder Elite Series 1-Channel Class D Car Amplifier • 1250W x 1 chan. @ 4 ohms • 2200W x 1 chan. @ 2 ohms • 7500W Max • Semi Unregulated MOSFET • Fan-cooled system • Overload and thermal protection - , Car Amp

Pioneer:

Pioneer Premier PRS-D2000SPL - 4000 watts Max, Premier Competition Level Monoblock Class D Car Amplifier • RMS: 4 ohms: 750 watts x 1 chan. • RMS: 2 ohms: 1500 watts x 1 chan. • RMS: 1 ohm: 2000 watts x 1 chan. • Max power output: 4000 watts x 1 chan

Rockford: Rockford Fosgate Power T20001bd - 2000W RMS Class BD Amplifier • 2000W RMS @ 1 Ohm • 1500W RMS @ 2 Ohms • Wired Bass Remote Included (35 - 70Hz, 0 - 18dB) • 1/0 AWG power and ground connections with internal ANL fusing • Preamp outputs • Low-Pass and

Alpine: Alpine MRP-M2000 - V Power Series Class D Monoblock Car Amplifier • 600W x 1 chan. @ 4 ohm • 2000W x 1 chan. @ 2 ohm • 4000W x 1 chan. Max approx. • MOSFET Power supply • Bass EQ 0-12dB at 50Hz • Continuously adjustable gain control • Thermal managem

Det er "litt" forskjell på effekten på disse forsterkerne, men jeg holdt meg til prisen 500-1000$.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider