Hoelern Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Røyken og Hurum Gatebil arrangerer Streetmeet på Sandvika Storsenter, i P3, den 4 Mai fra kl 17.00. På de forrige treffene vi har arrangert har det kommet mellom en 40 til 100 biler. Til og med når vi plutselig flyttet treffet fra Fjordparken i Drammen til Sandvika Storsenter grunnet dårlig vær var det mange som stilte opp. Vi håper så mange som mulig kommer, og dere tar med dere venner og bekjente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Jeg synes vi bør satse på treff ute pga menneskene som bor tett inntil sentret. Bare min mening. Bjørnar:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 burde ha disse treffa i enten <røyken eller Hurum med tanke på at det er en klubb for oss fra Hurum og Røyken. hva med parkeringa ved elopakk eller rådguset i røyken? bare et forslag;) Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoelern Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 til tin tin: Grunnen til at vi har valg å ha det på Sandvika Storsenter, er fordi det blir veldig bra stemmning der, selv om det ikke blir børning og sladding å sånt. Å hvis det er dårlig vær kan man står man under tak. Men hvis det blir fint vær den dagen kommer vi nok til å stå på P5, som er parkeringstaket. til Stensethracing: Selv om klubben heter Røyken og Hurum Gatebil, er det ikke bare folk fra Røyken og Hurum som kan bli medlem. Alle som vil bli medlem kan det. Det kan godt hende det blir et treff der etterhvert også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 det er ekte røyken og hurum gb style.. de har ALDRI treff på sitt eget tettsted :P Men liker helst og "invadere" andre gb-klubber sine steder hæhæ... Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 streetmeet 4 mai? glemt at det er treff 3 mai på gardermoen eller? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 stemmer heller for gardermoen 3 mai. men kan jo hende jeg orker å stikke innom sandvika for det ta heller hurum og røyken gatebil oppover til gardermoen og slå leir der istedet :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoelern Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Har faktisk ikke fått med meg at det er treff den 3. Men gjør det noe om det er treff den 4 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Kan jo hende jeg kommer meg innom.. Er jo BMW-øst-treff på Valle Hovin samme dag, men om dere holder på utover kvelden er jo detta retning meg.. Godkjent treff av SS-Ledelsen eller? Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfDanny Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hey... Hoel;) visste ikke du var på detta forumet... jeg veit ikke om det blir så prestisjefylt at vi har treff dagen etter gardermoen.. da burde vi heller møtes i fjordparken og kjøre samla til gardermoen 3.mai.. hadde vært sinnsykt hvis vi hadde fått godt oppmøte! Siter While i drive through the valley of death i will not keep the speed limit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Ser ut som det er BRA organisert av en samlet Gatebil klubb... Kanskje ett tips og tenke på er:: å diskutere ferdig dere imellom FØR dere legger ut om at det er streetmeet??? 40-100 biler er det det er i Skien hver eneste Lørdag...å de kaller det ikke for noe streetmeet...:thumb De bare reiser uoppfordret til byen...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hey... Hoel;) visste ikke du var på detta forumet... jeg veit ikke om det blir så prestisjefylt at vi har treff dagen etter gardermoen.. da burde vi heller møtes i fjordparken og kjøre samla til gardermoen 3.mai.. hadde vært sinnsykt hvis vi hadde fått godt oppmøte! når er det avreise sa du?! og parken er stenkt fom. mai .. russen som er der da vettu.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 hey... Hoel;) visste ikke du var på detta forumet... jeg veit ikke om det blir så prestisjefylt at vi har treff dagen etter gardermoen.. da burde vi heller møtes i fjordparken og kjøre samla til gardermoen 3.mai.. hadde vært sinnsykt hvis vi hadde fått godt oppmøte! så det du sier nå er at det ikke blir no treff? eller blir det... Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hvor populært er det å ha treff i et p-hus? (Hvis jeg forsto det riktig) Blir vel jaga fortere enn svint, når x antall torshov potter har ankommet.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 er ikke så ille tror jeg. man hørte lite ned i gatene sist vertfall. Er ko meldt bedre vær også så da er det jo fint på taket Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg