Stensethracing Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 jeg har litt prblemer med å få start på bilen om dagen, den bruker som regen litt lang tid før den tenner. bytta startern i vinter. når motorn går er den en konstant tikkelyd i fordelerboksen, kan det være at denne er sliten og ikke klarer og gi nok strøm når jeg skal starte? hva kan jeg gjøre uten å bytte hele fordelern? Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Åpne, rense, og pusse. Sånn er det med det meste av elektronikk.... funker ikke det, så er det å bytte :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 takk for tipset, rense med litt wd40 da eller?;) Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Wd40 går bra, eller annet lignende produkt. Man kan også gå over med fint slipepapir, der man ser det er en brent overflate, eller antydning til "fastbrent/ru" kontaktpunkt :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 takker så mye:) Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg