MorganX Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hei, Lurte bare på om noen av dere vet hva som er den sterkeste og beste lakken av tynner basert og vann basert lakk? Hvem er mest slitesterk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Set varierer sikkert litt mellom hvilke lakk merker du velger, men det er jo bare fargesjiktet dette da, men det er nok klarlakken som bør være slitesterk, siden det er den du legger over basen, for å forsegle den, og den er jo fortsatt løsemiddelbasert enda, er ikke så veldig utbredt med vannfortynnbar klarlakk enda, og jeg tror ikke det er noen som bruker vannfortynnbar klarlakk i reparasjonslakkering her til lands enda Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Sikkens leverer en 4 komp. vannfortynnbar klarlakk flere verksteder bruker daglig. Jeg har selv brukt den og den er dritbra, men tørker desverre seint. (50 min / 60 gr.) Den gir en vannvittig fin og flat speilblank overflate, nesten litt for fin til enkelte bilmerker, slik som f.eks. Ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemming Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Sikkens leverer en 4 komp. vannfortynnbar klarlakk flere verksteder bruker daglig. Jeg har selv brukt den og den er dritbra, men tørker desverre seint. (50 min / 60 gr.)Den gir en vannvittig fin og flat speilblank overflate, nesten litt for fin til enkelte bilmerker, slik som f.eks. Ford. :offtopic Ford'er trenger jo å skinne litt da, de har ikke så mye annet å by på:hammer (Kjører Mondeo selv) Siter Ønsker å kjøpe lyegrått Mondeo II - førersete. Se "ønskes kjøpt" her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg