karljoh Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 bassrefleksrør 25 cm diameter, dette er ikke til en høytaler men til å få lyden i bagasje rommet ut i resten av bilen. Men jeg vet ikke hvor jeg skal lete eller noe sånt, det største jeg finner er 11cm i diameter... Må jeg lage selv eller vet noen om noe? Takk for all hjelp jeg for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hvorfor absolutt 25cm? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Jeg skal ta ut et 10" element å sette en bassrefleks der:) Ca 25cm i diameter gjør ikke noe om den er 26 eller 24cm. Så må jeg prøve å lage noe selv eller fins det? Sett slike ting i demo biler å sånt, men de lager det kanskje selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Lagde ett selv jeg:) Ut av en sånn poteplante ting, ble ganske stilig selv om det ikke høres sånn du:p Kunne send inn ett bilde av hvordan det ble, men klarer ikke å legge inn bilder her noen som kan forklare bedre hvordan det gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 korleis ein laster opp bilder er egentlig ikkje noko problem først laster ein det opp på photobucket eller ei anna slik side så tar du linken og putter den i her og gjer slik som under her Men kofor eit bassrefleksrør helder no med å berre lage til eit hol der og så kanskje pusse rundt etter på så det ikkje blir så skarpt??? :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hva med å bare sette en subwoofer grill over hullet? får du tak i på biltema:P Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg