Asim Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Dette er sinnsykt..... det værste jeg noen gang har hørt om... http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3824-740012,00.html wtf? in 1984 he went one better and reached 386mph in 3.58sec within the specified quarter mile. To this day it is the fastest drag run in history. Dette er i 1984 haha.... setter ting litt i perspektiv... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 den gjør 0-100 på 8m.. har hørt om den før.. heeelt syyykt.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 har den på video fra den gangen den var på mantorp park midt på 80 tallet,det går noe helt sykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by integrale 16v har den på video fra den gangen den var på mantorp park midt på 80 tallet,det går noe helt sykt. Hehe, jeg fikk bare bilder av startområdet. "The vanishing Point" gikk vel 3.94 som best på Mantorp tror jeg, og da var det vel Annika Blom som kjørte hvis jeg ikke husker helt feil. Det gikk helt sykt, men lyden var dårlig, det er råere lyd i skismørebrenneren min. :) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Hehe, jeg fikk bare bilder av startområdet. "The vanishing Point" gikk vel 3.94 som best på Mantorp tror jeg, og da var det vel Annika Blom som kjørte hvis jeg ikke husker helt feil. Det gikk helt sykt, men lyden var dårlig, det er råere lyd i skismørebrenneren min. :) eheheheheh! Skismørebrennern ja :) Den har god lyd spes i kaldt vær.. hehe! ;) Du har ikke noe video? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by marius eheheheheh! Skismørebrennern ja :) Den har god lyd spes i kaldt vær.. hehe! ;) Du har ikke noe video? Nei, jeg har ikke noe video, den gangen var video bare flyttbart og ikke bærbart, dessuten var det svinaktig dyrt. Jeg vet ikke om det finnes noe video, men et sted på nettet ble det påstått at dette var verdens minst fotograferte bil, det var få som var raske nok. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Colonel Dr John Paul Stapp was a research officer at Edwards Air Force Base in California and, during the 1950s, investigated the effects of acceleration and deceleration on the human body. His human body. He built a rocket-powered sled and rode it 29 times, during which he suffered, among many less serious injuries, concussion, retinal detachments, a hernia, several broken ribs and two broken wrists. You’d need a decent book to do justice to Stapp so I’ll give you just the last of those 29 rides. In 1954, at the age of 43, he and his sled accelerated from rest to 632mph in 5sec. But the test wasn’t to see how fast the sled could go, it was to see how fast it could stop. From considerably faster than the cruising speed of a Boeing 747, he came to rest in 1.4sec. During that time Stapp decelerated at 40G. When he came round he found he was blinded on account of his eyeballs becoming temporarily fused to their lids. It would be nearly 30 years before anyone travelled faster across the face of the planet. Incredibly, this and his previous 28 trips on the sled did no long-term damage. Stapp died peacefully at home four years ago, aged 89. Enkelte har gullhår i r.... :D Sleden: Kanskje jeg skal prøve med disse bak golfen. Klarer kanskje 1/4milen på bedre enn 13s :D Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by mk1classic Colonel Dr John Paul Stapp was a research officer at Edwards Air Force Base in California and, during the 1950s, investigated the effects of acceleration and deceleration on the human body. His human body. He built a rocket-powered sled and rode it 29 times, during which he suffered, among many less serious injuries, concussion, retinal detachments, a hernia, several broken ribs and two broken wrists. You’d need a decent book to do justice to Stapp so I’ll give you just the last of those 29 rides. In 1954, at the age of 43, he and his sled accelerated from rest to 632mph in 5sec. But the test wasn’t to see how fast the sled could go, it was to see how fast it could stop. From considerably faster than the cruising speed of a Boeing 747, he came to rest in 1.4sec. During that time Stapp decelerated at 40G. When he came round he found he was blinded on account of his eyeballs becoming temporarily fused to their lids. It would be nearly 30 years before anyone travelled faster across the face of the planet. Incredibly, this and his previous 28 trips on the sled did no long-term damage. Stapp died peacefully at home four years ago, aged 89. Enkelte har gullhår i r.... :D Sleden: Kanskje jeg skal prøve med disse bak golfen. Klarer kanskje 1/4milen på bedre enn 13s :D hepp.... Trenger du så masse pulver assa.. for å knekke 13 sec... :D (er tunge de derre golfene skjønner j..!) Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg