skarlberg Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Noen som hjlper mot tikking. fjernet min tikking i værtfall http://www.qmi.no/nav.htm Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Jau, da regener jeg med det er Olje pumpa, for tikkinga kommer å går... spesielt etter lang tomgang. Menne er det noen som vet sånn CA. hva denne koster? har en kompis som er audi mekaniker, han har jobba på møller i 3 år så han tar jobben! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 hmmm, blir meget usikker på om jeg skal bytte løfterene eller pumpa jeg nå... bilen har jo gått 260 da så det er mulig det er pumpa. Hva er letteste måt å finne ut dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Hvis du har en kompis som er audi mekaniker burde han vel vite bedre enn de fleste av oss her inne? Ikke for å være frekk eller noe. Bare en tanke jeg fikk:-) Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Hvis du har en kompis som er audi mekaniker burde han vel vite bedre enn de fleste av oss her inne? Ikke for å være frekk eller noe. Bare en tanke jeg fikk:-) Problemet er at han bor 25 mil unna, å jeg skal til han å fikse det om en uke eller to. Å da må jeg ha med alle delene. så jeg stikker på møller å tester oljetrykket til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 endelig fått bytta løftere... bilen ble mye bedre. Hender jeg hører litt tikking på tomgang, men der gir seg fort. Men så var det start problemene da. skjønner ikke helt hva det kan komme av. Jeg får heller ikke opp noen feilmeldinger på vagcom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg