Gå til innhold

Celica ST2000 prosjekt

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Turbotrille

Er HELE rammen kjeks eller?

Nei, ikke såvidt jeg kan se og føle. Er ned fra torpedoveggen og bak til nesten under forsetene man kan se at det er ille.

Er egentlig bare i front jeg har funnet noe stygg rust, merkelig det ikke er noe bakover også.

Skulle gjerne bagynt å skrape den ren under for å titte, men ikke uten karroserivippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Skulle gjerne bagynt å skrape den ren under for å titte, men ikke uten karroserivippe.

bare å lage en det! skal begyne på min såfort jeg får tid nå. blir noe liknende det rakriste laget til golfen sin tenker jeg. hvis det er noen trøst, har jeg endel rust som må sveises jeg også :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Nei, ikke såvidt jeg kan se og føle. Er ned fra torpedoveggen og bak til nesten under forsetene man kan se at det er ille.

Er egentlig bare i front jeg har funnet noe stygg rust, merkelig det ikke er noe bakover også.

Hei boxulf!Tror jeg må komme og se på bila di før du får griller på hjernen her! :-D

Hvis du mener rammevangene dine når du sier fra torpedoen og bakover og at det kun er rust "i front" kan jeg fortelle deg at de eventuelle dreneringshullene i frem/nedkant/bunn av vangene er tettet av maling, rust, møkk og div. Da renner ikke vann og dann ut, og de fylles gradvis opp av jord etc. som lagrer vann og fukt. Det har jeg sett på flere merker. Bakover kan det være knusktørt og godt som nytt.

Ribb bilen for ALT interiør, se over ALLE flater i gulvet og mot kanalene, selefester osv... Jeg har selv gått på en smell eller fire der! ;) hau hau...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du lurer på å selge Celican altså? -Ble litt fristet.... bare synd den er så langt borte, ellers hadde jeg nok stått i døra di med 5 lapper nå!

Er den kjørbar (50 mil...) hvis man bytter vannpumpa??:rolleyes:

Fin tråd forøvrig:)

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Så du lurer på å selge Celican altså? -Ble litt fristet.... bare synd den er så langt borte, ellers hadde jeg nok stått i døra di med 5 lapper nå!

Er den kjørbar (50 mil...) hvis man bytter vannpumpa??:rolleyes:

Fin tråd forøvrig:)

Lurer på det ja. Er ikke så interesert i å la den stå på en låve til jeg har muligheter/resurser til å gjøre noe med rusta, den fortjener vel bedre.

Digger den ikke sååå mye at jeg gidder det. Jeg fikk den jo, og dessuten er det feil bakpart på den ;)

Den har ikke bremser, calippere foran er ikke montert, eller fungerende. Motoren gikk som en klokke før vannpumpa gikk. Kjørte den selv i 5min her, bremsa med brekket. Men etter demontering av forgasseren er det noen vakumtilkoblinger som har knekt også.

Så å kjøre den er nok ikke aktuelt :)

Stresser ikke med å selge heller. Kom på her om dagen at den ikke står i mitt navn engang. Må dra bort til 'eieren' å skrive en eierbyttelapp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider