Gå til innhold

Celica ST2000 prosjekt

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Å fy faen nå ble jeg dårlig av denne mugne gammle kassettspillern fra Blaupungt vi lever da i 2004 da mann!!!!:D:D:D:D

Men du slipper i alle fall biltyveri da!!

Originally posted by boXer

Måtte ta en liten prøvemontering.

Har fått kuttet til kantene, og kuttet ut plassen til radio.

Må bare borre et par flere hull til popnagler, også klarlakke.

P1290295.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hva har skjed med bilen?

Jeg har selv 1 slik bil stående med rust, men ikke fa..... om jeg selger den. Du vil angre deg viss du selger!!

Jeg har fått sveisa inneskjermer bak, brønner i bagasjerom, ny dørstokk, og fortsatt er det noen jobb i torpedoveg og gulv på passasjersiden. Men disse bilen vil bli gull vært om noen år, og da skal min på veien ( i 2007 som veteran om ikke før ).

Jeg har også flere andre prosjekter på gang, men alt for lite tid.

1975 Celica Cupe, 74 Carina 2 dørs som snart er EU godkjendt og veteran + en Buick 1954 som også skal på veien igjen til neste år. Og min hærlige Celica Supra 2,8i må få første hjelp også ( er man forelska så... )

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting har skjedd.

Bilen skal vekk. Har ikke resurser til å starte på full restaurering, og gidder ikke ha den stående (ute).

Har ikke lagt ut bilen for salg eller noe slikt. Men hvis noen møter opp med bilhenger og 5.000kr skal de få den med seg hjem (som delebil eller prosjekt) :)

Inkludert de 2 eskene med ekstra deler, og OMP rattboss, men minus alt annet som ikke er originalt :)

Har ikke fått omregistrert den til mitt navn enda engang tongue.gif

Men det ordnes så fort det trengs, er jo ikke noe hastverk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpt den usett og med engang, hadde det ikke vært for at jeg ikke har mulighet til og hente den! Bor for langt unna ( utenfor Trondheim ), og har ikke ferie til god. Og når man jobber opp til 16 timer i døgnet også, så blir det helt umulig.:(

Du vet ikke av noen transport mulighet eller?

Jeg har ennå ledig lagrinsplass under tak, så den skulle fått det godt hos meg, til den dagen jeg får tid til og gi den noe kjærlig omtanke :D

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 5 months later...

heyyou Nei nei gutt. Dette må ta slutt! :hvaskjera Jeg ringte Erik's nå isted, og der var det ingen røde Celicaer. wtf? :eek: Nå er du bannlyst herfra og til månen og tilbake igjen av meg, lermax, ts-ogn, tscn, fandens oldemor :fire: og hennes puddel! :aug:

Jeg prøvde å oppsøke deg i fjor eller når det var, men ga opp etter å ha spurt div forumfolk og flere tlf-nr jeg fant på gulesider osv... Regnet med at du hadde flyttet og/eller solgt bilen til et nytt godt hjem. Men neida. Jeg sto faktisk på tur med tralle og fem lapper i neven, men fikk aldri tak i deg. :ex_machin

Når var det du leverte bilen forresten? Fint om du gidder å oppsøke dem og høre hvor bilen tok vegen. Helt forjævlig at den skulle vrakes. Hva tenkte du på? Hadde du bare satt inn en annonse på autodb hadde jeg eller noen andre øyeblikkelig tatt kjærlig hånd om den! Skulle være dødsstraff bare for å tenke tanken. dukenukem flushit :jail

:mad: anger2 :anger: knock :fuckme2: asshole fatality

Ha meg unnskyld mens jeg drar til boXer for å :boxing :boxers litt på han.

Til dere andre: Ring Erik og mas på han til han røper hvor bilen er! :deng

Det var en Thomas ell.no som svarte da jeg ringte i morres.

Erik's Bildemontering

Tusse 1455 Nordre Frogn.................. 64 93 91 12

- Telefaks................................. 64 93 94 20

blah

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider