andemann Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Fant en gummimatte i katalogen til CD cardic til 599. Noen som vet om noen rimeligere? http://www.autoparts.no/files/produkter/rekvisita/cd_katalog_2008/innvendig_tilbehor.pdf Side 34 i linken (på side 49 i katalogen) Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Skulle til å foreslå CD Cardic, men kostet det samme der. Det koster nok litt når den skal være formet til din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 VAr egentlig redd ofr det svaret, men tror uansett jeg må ha meg en. Barnevogn og bikkje blir utrolig mye skit, greiere å ha en matte som kan tas ut og spyles. andreas Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 VAr egentlig redd ofr det svaret, men tror uansett jeg må ha meg en. Barnevogn og bikkje blir utrolig mye skit, greiere å ha en matte som kan tas ut og spyles. andreas Se her: Bagasjeromsbakke VW Touran - VW - Bagasjeromsbeholder - Merkebestemt utstyr - Autoutstyr - mobilsentrum.no Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg