Gå til innhold

Mordi87`s Audi A4 1.8T [-SOLGT-]

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

• Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ey! Fin A4 dette her :) Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg heller gått for en RS4-grill uten emblem RS4-emblem. Men smaken er som baken vetu. Fine bilder også!

takker:) Grillen fikk jeg av en kompis så skal ikke klage:)

bedre en den jalla grillen forrige eier hadd mixa til;)

img.jpg

mulig jeg bestiller disse i neste uke:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få hivi ut den WunderBaumen og senka den en del til så blir den enda finere!!

Men likte grillen, selvom ringene skulle vært der ;) hehe

Lavere skal den bli, men vet ikke hva jeg skal gå for enten sportsdempere med senkefjærer eller justerbart.

pengeboka som bestemmer:)

wunderbaumen lager så god en lukt:P så lar den henge der en dag eller 2, så flytter jeg den til under setet:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel-eyes er jo noe som kom med BMW sin oppdatering av E39 i 2001. Jeg mener det blir litt feil å slenge angel-eyes på en A4, og det er jeg sikkert ikke alene om. Angel-eyes er jo et BMW-produkt, som bare bmw produserer orginalt.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bestilt faceliftlyktene fra Tyskland. Da vil det bli trekt 1017kr fra kontoen din, så kommer momsen i tillegg når du får pakken. Dette er utrolig billig, og helt klart de peneste lyktene til A4. (Etter min mening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider