Gå til innhold

Mordi87`s Audi A4 1.8T [-SOLGT-]

Ranger emnet


mordi87

Anbefalte innlegg

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva blir det nå da? vw eller audi?

 

 

1996 VW Golf GTI;) kommer bilder og tråd senere idag, må bare vente på kjerringa til han som selger bilen kommer hjem og gir meg nøkklene;) han er ute på båt....

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal hu komme med nøkkelen bare?:tannløs: Gratulerer med ny bil;)

 

Nei men nøkklene lå inne:op: hehehehehehehehehe denne bilen er høøøøy:D må nok coils på ASAP;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger!

Nå skjedde det noe max fucka når jeg byttet over frontdemperne da.. Byttet også øvre fjærsete, og når jeg tightet mutrene oppå så gikk de bare rundt..

Trodde såklart at den bolten som stakk opp drev å bevegde seg på undersiden.. brukte fjærklemmer og fikk sett under gummien, men neida, ingen tilsynelatende bevegelse der.

Også umulig å slå den av med muttertrekker... Både mutter og fjærsete er kjøpt hos Møller, og stemmer overens med ETKA. ARGHH.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
er det facelift lykter du har på de siste bildene?

 

har bestilt meg disse nå:

http://viewitem.eim.ebay.no/AUDI_A4_B5_XENON_KLARGLAS_SCHEINWERFER_PAAR_Bj_9400/190381467827/item

Det du har bestilt er ikke facelift. Facelift lyktene er 1 del, dine er i 2 (altså som de originale), bare i klarglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår