Gå til innhold

noen her som vil reparere mangellappen jeg fikk på eu kontroll??

Ranger emnet

tyrkia007

Anbefalte innlegg

jeg har fått 12 feil på eu kontroll som jeg vil at noen skal fikse den?? jobben skal gjøres forran huset mitt ikke noe annet sted det er f.eks: just av frontlykter,eksoslekkasje,bremser forran,bremserør bak begge sider,frontvindu, senkesett,håndbrekkvaier rust i gulv og kanaler forran begge sider også er det endel..

skriv prisen du vil ha for å reparere min golf, så blir vi nok sikkert enige om det..

9x golf 3 1.8 gt/tdk

1x celica 98 mod 1.8

15 x corolla e9 1.3/1.6 xli

1x vw polo 2002 1.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 12 feil på eu kontroll som jeg vil at noen skal fikse den?

Jobben skal gjøres forran huset mitt, ikke noe annet sted.

Det er f.eks:

- Eksoslekkasje

- Bremser foran,

- Bremserør bak begge sider,

Dette fikser du selv.

- Frontvindu

Hva feiler det dette?

- Justering av frontlykter

- Senkesett

Dette må du på et verksted for å fikse, samt at du må godkjenne senkingen, eller så må du montere orginale fjærer

Altså for å godkjenne senking må du ha 4-hjulskontroll, justering av lyktene og justering av den lasteavhengige bremseventilen. Og slikt utstyr har du neppe foran huset ditt.

- Rust i gulv og kanaler foran begge sider

Her må det sveises, det krever altså et sveiseapparat og mest sannsynlig nye kanaler.

Ring rundt til div. verksteder og be om et pristilbud på jobben som må gjøres, da ser du om det er hensiktsmessig å få arbeidet satt bort, om du skal skrote bilen eller få noen til å gjøre mest mulig uten kvittering.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reparerer gjerne mangellappen, hvordan er den ødelagt?

Hvorfor skal forresten ikke jobben gjøres noe annet sted enn utenfor huset?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider