rdl racing Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Er det noen Flere her som mekker en SUD ? Har en 75mod som jeg bygger om til Rally/Street Racer versjon.. None som har noen tips til mere HK i motor? Har byttet bare Gassere til webber Racing og Racing Filtere.. Har 2.5" Effekt anlegg Meld ifra Noen bilder av Bilen... :op Siter Alfasud 75mod. Rally Edition www.rdlx3m.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Hey flere som skrur Alfa coolt. Hva med en 16v sprint motor oppi der :D Ellers trimmkammer er og få kjøpt da har sett flere heftige Sudder oppigjenom. Skal du til Våler neste helg? Er Alfa årstreff og Italiensk dag 17 August. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Den var feit! thumpsup Noe man ikke ser hver dag. Hvor mye (lite) veier en sån? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Den var jo dritt kul. Hvor trekker dette hen a?? Tror det er foran men spør for det jeg. Hva koster noe slikt?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 stilig bil.. fett med noe som ikke alle andre gjør likksom.. :) er det den motoren med 115hk orginalt? hmm.. blir ikke det litt kjipt utgangspunkt og trimme da? men tøfft prosjekt.. :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 drit kul bil!!! kunne tenkt meg å bygget noe lingnene selv... :D Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Sudden har fwd men er kjmepe artig og kjøre bare en liten down side... De ruster noe så innigranskauen at og finne en som er mulig og fikse i dag er nesten umulig men de finnes. Erstatningen er mini GTV som egentlig heter Sprint 33 det er utagaven etter de får du billig og med 16v motor og er nesten like morro og kjøre. Men mest morro er jo de med rwd da min er starta nå men etter kjapt ettersyn på bremsane MÅ bremse slangene byttes de er kline råttene og har spjæra yttere lag av slangen. Så nå bilr det stål omspinni hele veien... Må bare si at det er så innamri deilig lyd i to dobble webere ooooouuuuu herlig :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa33 Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 Originally posted by Era Erstatningen er mini GTV som egentlig heter Sprint 33 det er utagven etter de får du billig og med 16v motor og er nesten like morro og kjøre. Her må jeg arrestere deg Era! Bilen heter Alfasud Sprint, denne kom i den grommeste utgaven i 1,5 l utgave med doble gassere. Mener å huske at Sprint'en i denne utgaven også kalles "TI" som også Sud'en gjorde med denne motoren. 33 var en etterfølger av Sud'en og Sprint'en. For å få bilen billigere gikk man vekk fra skiver inntil kassa foran og monterte konvensjonelle skiver. Den litt spesielle bakstillingen fra Sud'en ble også "slaktet" for en løsning som var rimeligere. Jeg har veldig lyst på en rustfri Sud med en 1,7 8V motor og stoooore gassere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 Originally posted by Alfa33 Her må jeg arrestere deg Era! Bilen heter Alfasud Sprint, denne kom i den grommeste utgaven i 1,5 l utgave med doble gassere. Mener å huske at Sprint'en i denne utgaven også kalles "TI" som også Sud'en gjorde med denne motoren. 33 var en etterfølger av Sud'en og Sprint'en. For å få bilen billigere gikk man vekk fra skiver inntil kassa foran og monterte konvensjonelle skiver. Den litt spesielle bakstillingen fra Sud'en ble også "slaktet" for en løsning som var rimeligere. Jeg har veldig lyst på en rustfri Sud med en 1,7 8V motor og stoooore gassere! Oki jeg bøyer meg her er ikke no ekspert på forhjulsdrevne Alfaèr men begynner og lure på en som bruks bil. en sån 33 med 1.7 16v motor på 130hk sier de det høres ut som en artig bil egentlihg og billig ikke minst. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa33 Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Era Oki jeg bøyer meg her er ikke no ekspert på forhjulsdrevne Alfaèr men begynner og lure på en som bruks bil. en sån 33 med 1.7 16v motor på 130hk sier de det høres ut som en artig bil egentlihg og billig ikke minst. Som det meste annet her i verden så får man hva man betaler for også med 33. En fin 16V bør ligge på rundt 50k, blir den billigere så er det ofte en grunn til akkurat det.... BTW: 132hk@6500 rpms uten kat. 128hk@6500 rpms med kat. /Stian H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Alfa33 Som det meste annet her i verden så får man hva man betaler for også med 33. En fin 16V bør ligge på rundt 50k, blir den billigere så er det ofte en grunn til akkurat det.... BTW: 132hk@6500 rpms uten kat. 128hk@6500 rpms med kat. /Stian H. Hei på deg så det er deg ja så ikke det før nå jeg da. Var vist trøtt i går jeg trur jeg. Jao sant nok men da får jeg en ok 75 TS med trekk i rette enden da jo :D :D :D Vi snakkes. Erik A Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa33 Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Era Jao sant nok men da får jeg en ok 75 TS med trekk i rette enden da jo :D :D :D Jadda, men den mangler boxer'n da:D Hvor mye veier egentlig en 75 TS? /Stian H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa33 Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Alfa33 132hk@6500 rpms uten kat. 128hk@6500 rpms med kat. Nå roter jeg fælt! Det riktige skal være: 137hk@6500 rpms uten kat. 132hk@6500 rpms med kat. Sorry! /Stian H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Alfa33 Jadda, men den mangler boxer'n da:D Hvor mye veier egentlig en 75 TS? /Stian H. Ja du vil vel ha med den :D Tja det kommer an på utgave det da. I den utgaven jeg vil ha ca 1150kg i 2.0TS utgave uten alt for mye utstyr. Er jo kjøremaskin det da men koster litt og ha og bruke så vi får se. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Hei, dere som har peiling på denna bilen. Hva er den heftigste motoren man kan putte ned i Sud'n? Er det 1.7l'ern ? Hva må gjøres for å godkjenne noe med 150hk+? Har du Alfasud Era? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg