Gå til innhold

Alfasud

Ranger emnet

rdl racing

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Hei, dere som har peiling på denna bilen.

Hva er den heftigste motoren man kan putte ned i Sud'n?

Er det 1.7l'ern ? Hva må gjøres for å godkjenne noe med 150hk+?

Har du Alfasud Era?

Vill tro at det er Sprint33 1.7l 16v på 132hk fjerne katter og litt dill så har du sikkert 140 med chip og kammer som kan kjøpes i England eller Rosso i Gøteborg er det morrosom kjærre det.

Tja godkjenne bør du løpe opp og skrike til de au du har 150hk da? Jeg kommer til og ta ut 160-170 i min 2l men gidder da ikke bry meg med det er for lite mods og effet til det.

Oppgraderte skiver og klosser samt ATE Super Blue Racing br væske så er jag happy

Nei jeg har 1975 Berlina 2000 4 dørs familie ræser med sammen understell som Bertone GTV og nei den kommer nok ikke til og bli helt orginal den heller hehehe.

Har du kjøpt deg Sud???

Det er forresten banekjøring med Alfa klubben 27 Oktober pleier og være endel gromme gammle Alfa`r der.

Jeg skal ditt ses vi?

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Vill tro at det er Sprint33 1.7l 16v på 132hk fjerne katter og litt dill så har du sikkert 140 med chip og kammer som kan kjøpes i England eller Rosso i Gøteborg er det morrosom kjærre det.

Tja godkjenne bør du løpe opp og skrike til de au du har 150hk da? Jeg kommer til og ta ut 160-170 i min 2l men gidder da ikke bry meg med det er for lite mods og effet til det.

Oppgraderte skiver og klosser samt ATE Super Blue Racing br væske så er jag happy

Nei jeg har 1975 Berlina 2000 4 dørs familie ræser med sammen understell som Bertone GTV og nei den kommer nok ikke til og bli helt orginal den heller hehehe.

Har du kjøpt deg Sud???

Det er forresten banekjøring med Alfa klubben 27 Oktober pleier og være endel gromme gammle Alfa`r der.

Jeg skal ditt ses vi?

Era

Takker Era :)

Vil jo ikke løpe å fortelle hvor mye hk jeg hadde, men hvis jeg bytter motor må jeg vel godkjenne den hoss de svina?

Holder ikke å ta den på et privat verksted da?

Jeg har ikke kjøpt, men går alt som det skal skal jeg ta over den Sud'n du ser øverst her ;)

Var å titta på den her om dagen, utrolig morsom bil. Skal bare lakkes og litt smått så er den 'klar'.

Hvis jeg får bilen så skal jeg prøve å stille på det treffet!

Er jo bane bil detta! Så håper vi treffes der :)

EDIT: la til litt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Takker Era :)

Jeg har ikke kjøpt, men går alt som det skal skal jeg ta over den Sud'n du ser øverst her ;)

Var å titta på den her om dagen, utrolig morsom bil. Skal bare lakkes og litt smått så er den 'klar'.

Hey coolt.

Den er seriøst rå den da knall cool og rask banebil savner en sån i Alfa klubben det er en som holder på med en som kommer ut til sommeren.

Han har fått tak i kompressortrimma motor til og også men vet ikke om den havner i bilen med det første.

Ja tror ikke det var mye arbe i følge ham selv hvertfall.

Ta deg en tur på Rudskogen Søndag 27okt så skal du få se endel coole gamme racing rigga Alfa`r.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 27 okt Søndag.

Bytt motor og kos deg du det hadde jeg gjordt de svina som du kaller de ser ikke forskjell alikelev råeste Sud hadde std 115hk så 35 til tror jeg ikke de bryr seg om.

Få den i stand som den er og få slikter på den så bytter du motor seinere.

Skal du godkjenne med mere hk må du til tilsynet.

Hey coolt du får gå inn på KARN (Klubb Alfa Romeo Norge) sine sider de har forum endel kunskapsrike mennesker der som kan hjelpe.

Kan si fra at det muligens kommer sud supprise jeg :D

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider