skogs Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hallo! Nå har jeg akkurat kjøpt meg en nydelig Celica t20 97mod, og holder på å oppgradere:D forløpig blir det støydemping, stereo og rustbehandling (på det lille som er v rust) Men det ultimate målet blir å få på en turbo, og først og fremst uten å ødelegge eller skade hverken motor eller bil, heller ikke på langvarig sikt. Nå har eg lest masse om turbokonvertering, og begynner å få peilingen. men nå trenger jeg bare å finne ut hvor eg kan kjøpe det eg trenger! hvilke nettsider som har kvalitetsprodukter til rimelige priser. Jeg vil ha kvalitet hele veien, samtidig som eg holder prisen noenlunde nede, så derfor vil eg bare ha det som er nødvendig for å få dette til. Jeg er ikke ute etter noe voldsom effektøktning, men jeg vil ha kreftene fra bunnen av (fra 2k muligens?). derfor er eg ute etter en liten turbo med wastegate. noe slikt som en garret t20 kanskje? Så mitt spm er: Hvor er det best å kjøpe deler, og hvilke deler er lure å kjøpe når eg er ute etter: *Holdbarhet *drag fra bunn av (2k->) *30-40hk effektøkning *fornuftig pris (10-15 000k) Det jeg trenger er vel: - liten turbo m\wastegate - eksos manifold - oljeslanger og nipler - innsprutningsdyser (nødvendig?) - bensinpumpe (hørt mye bra om walbro) - "map sensor" - varmereflektor - "down pipe" - Er en pop-off ventil nødvendig? takker for hjelp! Det er en 7A-FE motor btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg