Gå til innhold

Duelyd

Ranger emnet


Islanwind

Anbefalte innlegg

Faen prater du om? Jeg har prøvd detta selv da! Funker fint. Alt ladetrykk er normalt, og lager fin lyd. Selv om du er stolt av chopsticks bilen din så er ikke en A3 1.8T sur fordet forresten.

Hvis man vil ha duelyd bør man selvfølgelig fjerne hele dumpen å tette, men det jeg sier funker!

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen prater du om? Jeg har prøvd detta selv da! Funker fint. Alt ladetrykk er normalt, og lager fin lyd. Selv om du er stolt av chopsticks bilen din så er ikke en A3 1.8T sur fordet forresten.

Hvis man vil ha duelyd bør man selvfølgelig fjerne hele dumpen å tette, men det jeg sier funker!

 

 

Døh maestro ikke bland bilen min inn i at du ikke kan en dritt teknisk om bil!

 

Hvis du er jævli lur nå og tenker godt etter hva som skjer når du napper ut slangen som gir stemple i dumpen MOTSTAND mot lufta som kommer fra turboen så ville til og med en frisør skjønt at.. oj.. Kanskje stemplet fløtter seg og dumpen lekker luft..!

 

Ergo tap av trykk/falsk luft i fohold til hva LMM har regnet ut kom inn = effekt tap..

 

dette er da såklart frem mot at turboen din lader såpass at den faktisk klarer å åpne den

 

Steller du dumpen din på 1.5bar i motstand og kjerra di kun blåser 0.6 får du jo omtrent ikke lyd heller

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ttrykke vil ikke gå rett igjennom dumpen uansett med eller uten vakum. Jeg skal ikke påstå jeg er superekspert å det funker på alt. Men veit detta funker på en slik motor! Man lærer ved å prøve. Man får heller ikke falsk luft om tetter vakumslangen. da er alt tett!

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sier falsk luft så mener jeg at lufta som har kommet inn gjennom filtere og blitt registrert av LMM forsvinner ut av stemplet og bilen får feil blanding!

 

dette VET jeg for jeg har bytta par 3 dumpventiler for bekjente som lakk luft på ladetrykk selv med vakumslangen inntakt på den..!

 

Skal du foreta et slik stunt så tar du AV hele jævla dumpen og blender igjen utgangen! så enkelt er det gjort

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør helst fjerne hele jævla dumpen ja. Men jeg vet det fungerer. stempelet åpner ikke for trykket som egentlig skal inn i luftfilteret hvis ikke vakum hjelper til å dra opp stempelet.

Jeg vet jo bilen får feil blanding da den egentlig har en resirk ventil ikke dump. Men lyden får man uansett!

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår