Drunken_M Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Faen prater du om? Jeg har prøvd detta selv da! Funker fint. Alt ladetrykk er normalt, og lager fin lyd. Selv om du er stolt av chopsticks bilen din så er ikke en A3 1.8T sur fordet forresten. Hvis man vil ha duelyd bør man selvfølgelig fjerne hele dumpen å tette, men det jeg sier funker! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Faen prater du om? Jeg har prøvd detta selv da! Funker fint. Alt ladetrykk er normalt, og lager fin lyd. Selv om du er stolt av chopsticks bilen din så er ikke en A3 1.8T sur fordet forresten. Hvis man vil ha duelyd bør man selvfølgelig fjerne hele dumpen å tette, men det jeg sier funker! Døh maestro ikke bland bilen min inn i at du ikke kan en dritt teknisk om bil! Hvis du er jævli lur nå og tenker godt etter hva som skjer når du napper ut slangen som gir stemple i dumpen MOTSTAND mot lufta som kommer fra turboen så ville til og med en frisør skjønt at.. oj.. Kanskje stemplet fløtter seg og dumpen lekker luft..! Ergo tap av trykk/falsk luft i fohold til hva LMM har regnet ut kom inn = effekt tap.. dette er da såklart frem mot at turboen din lader såpass at den faktisk klarer å åpne den Steller du dumpen din på 1.5bar i motstand og kjerra di kun blåser 0.6 får du jo omtrent ikke lyd heller Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Ttrykke vil ikke gå rett igjennom dumpen uansett med eller uten vakum. Jeg skal ikke påstå jeg er superekspert å det funker på alt. Men veit detta funker på en slik motor! Man lærer ved å prøve. Man får heller ikke falsk luft om tetter vakumslangen. da er alt tett! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Når jeg sier falsk luft så mener jeg at lufta som har kommet inn gjennom filtere og blitt registrert av LMM forsvinner ut av stemplet og bilen får feil blanding! dette VET jeg for jeg har bytta par 3 dumpventiler for bekjente som lakk luft på ladetrykk selv med vakumslangen inntakt på den..! Skal du foreta et slik stunt så tar du AV hele jævla dumpen og blender igjen utgangen! så enkelt er det gjort Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Man bør helst fjerne hele jævla dumpen ja. Men jeg vet det fungerer. stempelet åpner ikke for trykket som egentlig skal inn i luftfilteret hvis ikke vakum hjelper til å dra opp stempelet. Jeg vet jo bilen får feil blanding da den egentlig har en resirk ventil ikke dump. Men lyden får man uansett! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.