Gå til innhold

super DTM som subber

Ranger emnet

Volvo945ltt

Anbefalte innlegg

noe som skurrer ja, bilen har koni og lesjøfors, men er ikke senket. ??

Aldri hørt om noen som plages med subbing forran, vil tro du enten har lagt på en veldig ukurrant dekkdim(type ballongdekk), eller har en veldig fæl kjørestil. no afence

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjærbeinet? Mener eg har god klaring der, ett par mm hvertfall :)

Mulig, men ta og sjekk det. Jeg hadde under 1 mm avstand, så jeg torde ikke å kjøre med det, da jeg regner med at det er litt svikt under kjøring.

Men har det subbet vil du vel se det på dekka eller felgkanten..

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil subber den også.. mest bak, men forran også te tider.. Er det mulig å slå inn den dumme kanten som bygger inn før den går oppover igjen i hjulbuene bak

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Noen som har greie på hva man kan gjøre for og unngå subbing foran. subber i svinger og dumper. Bilen er ikke senket. Takker for tips.

bilen har gule koni, og lesjøfors fjærer med original høyde (Var ihvertfall det jeg bestilte fra pedersen racing).

Det er hjulbuen det subber i for den kanten som går inn på innersiden begynner og bli ganske modifisert. Har også rivd av innerskjermene for ellers var det helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fjernet innerskjermer både framme og bak, bilen min er godt senket og nå subber det ikkje en plass. Har 18" superdtm, så kan ikkje skjønne hva som er gale på bilen din siden den subber med orgianl høyde. Min subbet ikkje med felgene før eg senket.

Åssen profil kjører du med da.Jeg kjører med 225/45-17. har noen 215/45-17 liggende lurer på om jeg skal prøve dem, kanskje det hjelper. Hadde du god klaring mellom dekk og skjerm før du senket den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider