muaz Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hei. Er ikke sikkert dette er rette plassen,men prøver:) Holder på å lage nye dørtrekk til min chevy van,men lurer på hvor jeg kan få tak i slik "pappfiner" som er like tykk/tynn som original plata da den er fulltrukket med vann:( Tror pappen er ca 2-3mm tykk. Har hørt på div byggvare kjeder,men uten hell. Kan ikke bruke vanlig finerplate da den er for tykk for å passe... Håper noen kan hjelpe. Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 bruk vanlig 4mm finèr Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Men da paser den ikke i listene rundt om på bilen... Orginale trekket er ikke mer en 4mm MED trekk:( Må da finnes 2-3mm pappfiner å få kjøpt?? Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 vet at man får kryssfinerplater på 3 mm også.tror det var på byggmakker i steinkjer jeg kjøpte da jeg kledde opp min van.platene het visst "malaysia".brukte høytalerkassefilt for å kle opp med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg