LMJ Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Står på terskelen til å kjøpe meg en Cooper S. Hva burde jeg se etter når jeg skal handle? Hva slags utstyr burde den ha? Evt hva slags "enkle" modifiseringer må gjøres for å få Cooperen til å gå fra kul, til RÅ!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jeg betalte 16tusen for kw2, men det var ink montering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jeg betalte 16tusen for kw2, men det var ink montering:) På en skala fra en til ti... hvor mye bedre ligger den på veien??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Se etter slitasje på bremse skiver bak (også framme for den saks skyld), tak luke visst bilen har dette (om den er treg el lignende), knirk i ratt når du svinger i lav hastighet. generelt ulyder under kjøring. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 takk for svar!!:) noen som vet når det skal taes service på cooper s?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Det kommer opp i displayet på triptelleren når du starter bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 okok... hvor store felger kan jeg ha på da?? lurer litt på 18" vanlig... eller BREDE "tyskerfelger":) men usikker på bredden jeg kan ha. blir 9" bred felg for mye?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 ser på en cooper s som hadde siste service på 71 000 når burde jeg ta neste service? den har gått 84 000 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Se etter slitasje på bremse skiver bak (også framme for den saks skyld), tak luke visst bilen har dette (om den er treg el lignende), knirk i ratt når du svinger i lav hastighet. generelt ulyder under kjøring. For all del sjekk ut disse tingene, brent meg på 2 av tingene allerede. Bremsene mine må skiftes (skjønner ikke at jeg ikke så det når jeg kjøpte den), takluken stoppet å fungere 3 uker etter jeg fikk den. Luken går opp men ikke igjen, må gi den drahjelp. Så er vell motoren der som e gåen, ellar delvis i allefall. Kanskje bare dårlig kontakt. En annen ting jeg ble tipset på var "tunge" dører. Knirking i dør og den "siger" litt. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 tusen takk for strålende svar!!!:) litt lettere for meg å gjøre valg nå. har lite erfaring med mini. men det kommer seg nok med tiden... dere får tåle litt teite spørsmål fra meg i tiden fremover. vil jo lære så mye som mulig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg