Gå til innhold

Klimakvoter til alle mann!

Ranger emnet

noldeeus

Anbefalte innlegg

Ja vi kan syte å klage over at ting er så sinnsykt dyrt. Enkelte steder i verden har de knapt penger til mat og tak over hodet. Så vi kan jo sitte her vi, gi blaffen i miljøet. ELLER vi kan bruke penger på miljøbedrende tiltak andre steder i verden, der det faktisk vil gjøre en betydende forskjell.

Problemet er vel hvor politikerne begynner med dette.

Joda, her i Norge har vi 2-3 bensinstasjoner med drivstoff til de beste miljøbilene, smart! Og glem ikke att miljøbiler også koster like mye som en ny bensinbil, det er jo faen ikke lønnsomt for fem flate øre. De har jo ikke forstått noenting. Skal det skje noe må de fjerne avgifter og gjøre det billig - Først da blir det interesangt å være miljøbevist!

Jeg er 17, jeg har såvidt råd til bensin nå som jeg får bil-lappen. Har hvertfall ikke råd til noe miljøbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vi gir oss selv rein luft.
Sant nok..men hvis ren luft er kritisk,hvorfor var det da for dyrt med rensing på gasskraftverkene? Bruke en million eller to mer der,så har vi jo slått et slag for ren luft her hjemme også istedet for å sende penger i hytt og gevær.. Vi må slutte å gi de mat og penger. Heller gi dem kunnskap,og penger MED KRAV om at de skal kunne klare seg selv og betale tilbake etter x år... "Gi en mann en fisk,og han er mett en dag. Gi ham en fiskestang.." etc. Se bare på han karen som startet bank og lånte penger til de fattige i India,det er en drøss med folk der nå som har bedre inntekt og bedre boforhold og mat enn noensinne...kun fordi han ga de lån med krav om at de skulle brukes vettugt..ikke bare leverte mat. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke veldig proff ut den siden der heller da.. kanskje det er noen som vil utnytte klimakvote hysteriet og tjene noen kroner på lettlurte normenn??? :P

På gamle kadetten jeg hadde sto det bakpå: Jeg er klimaværsting og STOLT av det!

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider