DevilsTower Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei, Har etter flere avtaler med lakkerere som har sviktet sett meg lei, og da det blir altfor dyrt for en slik filleting velger jeg nå å henvende meg til dere lakkerere her på forumet: Er det noen her som kunne tatt på seg en jobb ikke så altfor langt unna Drammen? Er snakk om en MC-ramme og svingarm, skal bli sort. Er ferdig pusset, så alt som trengs er grunning og lakk. Og hvor mye må jeg ut med? Mvh Espen Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 hør på steder som pulverlakkerer, en kompis av meg som går i paralell klassa mi, pulver lakkerte på handicare, ramma og et eller anna mer i svart med lilla pærlemor elns for 2k. men null peiling rundt deg desverre. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hvis du kan få d til kr.sand kan vi gjøre d Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Har ikke penger nok til å punge ut 2000, gitt. Vet om folk som får lakkert biler for 10000 her, og om de ikke blir fornøyd får de det gratis. Da burde det jo ikke koste 2000 for en enkel ramme. Så billig som mulig og så fort som mulig er det jeg ser etter :) Den skal være klar til 17 mai, og har en del arbeid igjen, så hadde vært flott å ha det gjort så fort som mulig! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Hvem er det som lakkerer en bil for 10000 og lar eieren få det gratis om han ikke er fornøyd?! den "lakkereren" kan umulig være billakkerer... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Sprayboks... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Sprayboks... blir gratis da skjønner jeg ;) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Dette satt vi og diskuterte på jobb, om at folk sier de kan få biler lakkert ned i 10 000. Vi kom frem til at bare i matrial kostnader kom d på nesten 15 000 kr Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg