Gå til innhold

Noen som har erfaring med dette firma sstuning.no

Ranger emnet

swadaremi

Anbefalte innlegg

Driver å skal kjøpe div ting av dem.

Virker veldig useriøse, prøver seg hele tiden på og få forskuddsbetalt og har alltid unnskyldninger

At dem ikke svarer på mail og Tlf.

Og da dem svarer på mailer så er det ord formulert seg på en måte som en 10åring hadde pressisert 10 ganger bedere.

Her er nettsidene dems: S.S. Tuning

Deler veldig gjærne erfaringer med andre som har hørt om dem eller handlet?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

ser det e ein gammel tråd men skriver for det eg:P eg fekk byggd meg ein heilt ny 1h motor til min golf, han tilbudde seg og sette den sammen for 2000,- so tenkte det va ein grei deal men va langt fra det, første gangen eg fekk den igjen rant olje rettigjenom motoren 3km-1liter olja:S (tok han 6månder å sette den sammen) sendte den ned igjen denne gangen va motoren i bilen han brukte 4månder bilen gjekk ugjevnt og han sa det kom til å bli bedre når eg hadde kjørt den inn og kjørte den inn heilt fint under 3000o/min for ville ver sikker den ikkje tok nåkke skade so va skikelig nøyen med det, men akuratt kjørt den inn kom det dunke lyder, eg sa ifra til han og han sa nei det va heilt vanlig og sa eg berre måtte kjøre litt til og vops va eine veivlageret gått til helvete. eg kontaktet han og han sa du må jo ha høyrtlydene og sa eg hadde sikkert kjørt gris med bilen og han ville ikkje ta ansvar. so eg syns det va ganske uprofft for eg kjørte skamfint med den då ,motoren kosta meg nesten 50k og da e jo litt peng. eg tok bilder og sendte til han og han gadd ikkje svare og etter på la han driten ned trur eg. sku satt den sammen sjøl ser eg i etter tid:P blei gjort med motor: alt som e muligt som bort opp til 1,9L smiddstempler, smiddeveive, forsterka alt av lager osv. liksom alt for tenke då blei motoren skudd sikker men neida:p men va merkligt at det berre va eit lager som gjekk til h.... og dei andre e heilt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider