Islanwind Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Har sett på disse lyktene: Norsk Bildelsenter A4 1998[P]ASP=3970164[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1998[O]amp;Varegruppe=0485 Går de igjennom Eu-kontroll? Og noen som vet om det er blinklys med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoZZheim Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 ja disse går nok gjennom eu.. de skal være ''E'' merket.. trur ikke nbs selger noe av lykter som ikke er ''E'' merket.. vet ikke om blinklys er med send dem mail å spør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Takker :) Ingen andre som har bestilt sånne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Jeg har en hel lykt om du vil kjøpe den. Helt ny, men har kun bare en. Du sparer deg da 500 kr på det, jeg selger den for 800 inkl. frakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Selger de enkeltvis da? Selger vel bare sett? Er det samme lykta, fikk du med blinklys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 De selger enkeltvis ja. Og det er samme lykta, ja :) Det er samme lykta, blinklys er integrert i lykta. Link: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=7026&cat=161 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Skal ha mørke lykter jeg du ;) Og jeg får et sett til 2k... De selger enkeltvis ja. Og det er samme lykta, ja :) Det er samme lykta, blinklys er integrert i lykta. Link: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=7026&cat=161 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Det er vel ikke samme type lykt engang? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Nei ser ikke sånn ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg