maagnus Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Jeg har lest gjennom forumet, men finner ingen plass der det står hvordan man fjerner antennen som står der originalt. Selv har jeg en Octavia 4x4 stv. og får ikke av antennen.. Jeg har skruvd og skruvd, men den roterer bare rundt, og vil ikke av? Noen tips/fasit på hvordan den vil av? Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 den er bare og nappe av, men må ta i litt og vri samtdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 den er bare og nappe av, men må ta i litt og vri samtdig Okei :D er litt redd for å knekke den og vettu ;D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 jeg nappet bare min av så det går vel greit!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Fikk den av :) (Y) Slenger opp noen bilder tatt med mobilen på tråden min ;) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg