Truls<3 Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 I oktober i fjor dro jeg ned til Tyskland og hentet meg en Mini Cooper. Hadde veldig lyst på Cooper S naturligvis, men pengene strakk dessverre ikke til. Uansett var det et par kriterier som måtte stemme for at jeg gadd og kjøpe meg en vanlig Cooper. Det første var at det måtte være soltak. I mine øyne gir dette bilen et mye sportsligere preg og dessuten så er det utrolig deilig om sommeren. Bilen måtte ha automatisk klima og jeg så helst at den hadde Chilli pakken. Det endte med en 2003 modell som hadde gått 60 000km. Ting som er gjort med bilen nå: - Satt inn ny cd spiller m/ ipod tilkobling i hanskerommet. - Pipercross powerfilter. Utrolig fornøyd med dette filteret. Fra 3000 omregninger og oppover får bilen en helt sinnsykt deilig lyd. - Felger. Endte opp med 17" Hvite OZ superturismo felger på 215/40/17 hjul. Hadde sååå lyst på disse felgene i 18", men lommeboken strakk nok en gang ikke til. - Xenon kit i nærlys. 6000k. - Blå LED parklys pærer. Fremtidige planer: - Sote ruter - Xenon i tåkelys - Muligens senkesett Her er noen bilder fra jeg hentet den hos forhandleren Slik ser den ut pr. dags dato Hva syntes dere? :) Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 fin fin bil dette:) hva måtte du ut med for denne saken, hvis jeg tør spørre? Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Gratulerer med ny bil! Håper du blir fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls<3 Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 fin fin bil dette:) hva måtte du ut med for denne saken, hvis jeg tør spørre? Takk:) Jeg meddeler ikke eksakt pris, men det var et godt stykke under 200 000=) Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Nice bil... Liker felgene dine oxo. Har lyst på noen slike i 18"... Menneh tror du må ta deg en motorvask :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg