X-treme Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Hei På audi`n min står det Bilstein dempere på, og de funker som bare det;) Greia er det at jeg trenger nye fjører pga rust, og slitasje på fjører... Så spørsmålet er det om Bilstein selger bare fjører til settene sine? Det er ikke korte dempere, så skal ha helt vanlige fjører... 40mm er de gamle på, så jeg går for det samme.... Evt, fjører må jeg ha, så hvis noen har noen bedre forslag(merke), sleng det ut;) 89 Audi Coupe 2.3 20v quattro Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Fjører: FK-Gewinde, Eibach, H&R, Koni, Jamex osv. Eibach er billig og bra. Min mening er at Bilstein er av øverste hylle hva kvalitet angår :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Det er formeningen min også. og siden fjørene er bilstein ifra før, vil jeg ha noe som er like bra, eller ikke bedre;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg