oter11 Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 er det noe forskjell på pluggledninger til forskjellige motorer? trenger en pluggledning til motoren min,da det sitter en uorginal der,og den har ikke sånn kappe,som dekker plugghullet,så når jeg tar motorvask,så er det et helvette å få startet motoren igjen,må frem med trykkluft for å blåse vannet ut av plugghullet. og finnes det noen nettsider som selger det?sjekket på nbs,men så ikke noe der. bilen er en 91 audi 80q 2.0 16v et spørsmål til,driver og tenker på å pusse opp bilen ettervert,da kommer det hellakkering,felger og senkesett. men skal jeg senke bilen,så er det kun aktuelt med justerbart. men til spørsmålet. er det så man må sende inn fjørbeinet til ombygging på bilen min?eller slipper man det på denne bilen? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 er det noe forskjell på pluggledninger til forskjellige motorer?trenger en pluggledning til motoren min,da det sitter en uorginal der,og den har ikke sånn kappe,som dekker plugghullet,så når jeg tar motorvask,så er det et helvette å få startet motoren igjen,må frem med trykkluft for å blåse vannet ut av plugghullet. og finnes det noen nettsider som selger det?sjekket på nbs,men så ikke noe der. bilen er en 91 audi 80q 2.0 16v et spørsmål til,driver og tenker på å pusse opp bilen ettervert,da kommer det hellakkering,felger og senkesett. men skal jeg senke bilen,så er det kun aktuelt med justerbart. men til spørsmålet. er det så man må sende inn fjørbeinet til ombygging på bilen min?eller slipper man det på denne bilen? Har en ubrukt beru tennhette liggendes om du ønsker å kjøpe, du kan få den til halv pris 400,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg