Gå til innhold

pluggledninger

Ranger emnet

oter11

Anbefalte innlegg

er det noe forskjell på pluggledninger til forskjellige motorer?

trenger en pluggledning til motoren min,da det sitter en uorginal der,og den har ikke sånn kappe,som dekker plugghullet,så når jeg tar motorvask,så er det et helvette å få startet motoren igjen,må frem med trykkluft for å blåse vannet ut av plugghullet.

og finnes det noen nettsider som selger det?sjekket på nbs,men så ikke noe der.

bilen er en 91 audi 80q 2.0 16v

et spørsmål til,driver og tenker på å pusse opp bilen ettervert,da kommer det hellakkering,felger og senkesett.

men skal jeg senke bilen,så er det kun aktuelt med justerbart.

men til spørsmålet.

er det så man må sende inn fjørbeinet til ombygging på bilen min?eller slipper man det på denne bilen?

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe forskjell på pluggledninger til forskjellige motorer?

trenger en pluggledning til motoren min,da det sitter en uorginal der,og den har ikke sånn kappe,som dekker plugghullet,så når jeg tar motorvask,så er det et helvette å få startet motoren igjen,må frem med trykkluft for å blåse vannet ut av plugghullet.

og finnes det noen nettsider som selger det?sjekket på nbs,men så ikke noe der.

bilen er en 91 audi 80q 2.0 16v

et spørsmål til,driver og tenker på å pusse opp bilen ettervert,da kommer det hellakkering,felger og senkesett.

men skal jeg senke bilen,så er det kun aktuelt med justerbart.

men til spørsmålet.

er det så man må sende inn fjørbeinet til ombygging på bilen min?eller slipper man det på denne bilen?

Har en ubrukt beru tennhette liggendes om du ønsker å kjøpe, du kan få den til halv pris 400,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider