eivind windspoll Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Enig, men tviler på at jeg får dem med meg i Golfen in da... Har du ikke nedfellbare seter da? Frakta et komplett interiør til en audi coupe med seter og alt i en golf III for to år siden..plass til to foran var det også, utrolig hva man får inn, bare tenk litt logistisk :) og regner med karen vrenger av dekka før han sender de med deg. Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by eivindwindspoll Har du ikke nedfellbare seter da? Frakta et komplett interiør til en audi coupe med seter og alt i en golf III for to år siden..plass til to foran var det også, utrolig hva man får inn, bare tenk litt logistisk :) Joda, men jeg har et aldri så lite annleg baki der også som tar opp litt plass. også skal jeg og madamen ha med oss litt bagage hjem til jul, skal være hemme i en 2-3 uker, så da må jeg kjøpe meg henger og henger feste. :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Joda, men jeg har et aldri så lite annleg baki der også som tar opp litt plass. også skal jeg og madamen ha med oss litt bagage hjem til jul, skal være hemme i en 2-3 uker, så da må jeg kjøpe meg henger og henger feste. :D Hehe, enig med du der. Da kan man jo nesten kjøpe Volvo stasjonsvogn, men da sender man jo litt andre signaler enn man vil sende :) Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 3 stk felger = ganske dyr... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Gitt at alt arbeid og lakk kommer på 4 lapper, så gir jeg heller 4 lapper og blir fornøyd enn 3 og blir bare delvis. Handler ikke b-vare med 25% rabatt, om du skjønner hvor jeg vil. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by eivindwindspoll Gitt at alt arbeid og lakk kommer på 4 lapper, så gir jeg heller 4 lapper og blir fornøyd enn 3 og blir bare delvis. Handler ikke b-vare med 25% rabatt, om du skjønner hvor jeg vil. mvh Kommer jo ann på hvor dype disse ripene er.... men du e ikke så altfor lang unna tror jeg, men ville heller ha tippet over til 5000+, jeg hørte på pris på 2 stk 16" der den ene trengte litt sveis og den andre dreies ltt av, og disse var av typen AEZ paron, med høyglans polert kant, da skulle han ha rundt 2500,- +/- ferdig arbeid for begge to...... men for min del kostet 2 nye rundt det samme! men det tviler jeg at disse BBSene gjør :rolleyes: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Har glassblåst felgene mine i løpet av den siste måneden, men siden jeg ikke ble ferdig i løpet av den så satt jeg det bort slik at de ble blåst ferdig med møbelsand. Ble grovere enn glass, men tok i hvertfall lakken. Betalte 800 for blåsinga, hadde visst kommet endel f-ord fra han som sto å blåste i løpet av dagen :) Lakkeringa kommer seg på 1400 (pulverlakk) for 4 15" felger. Da tar gutta på Teknolakk dem i to runder om det viser seg at sandblåsing ble for hardt, til samme prisen! Snakk om service + at jeg har lånt masse utstyr til blås og slip der. Og så sveiser de i en kant, får vel betale et par kroner for det, sliper ned selv. Håper å ha dekk og felger på bilen til helga :) Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Gjør alle dekkmann forhandlere lakkering av felger??? Siter VeNy86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Innotec har kommet med et sett hvor du kan fikse de fleste riper og fortaukant skader selv... Har testet det og det funker veldig bra. Betalte 1900 kroner pluss moms for et sett med reparering og lakk. http://www.innotec.nu Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Stjeler denne tråden litt jeg. Noen som reparer skadde felger i Vestfold-Drammen-Oslo området? Vet om Dekkspesialisten, men finnes det fler i disse områdene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Innotec har kommet med et sett hvor du kan fikse de fleste riper og fortaukant skader selv... Har testet det og det funker veldig bra.Betalte 1900 kroner pluss moms for et sett med reparering og lakk. http://www.innotec.nu Jeg ser deg og høyner med :D Lurer på hva som er oppi esken. Gjetter på ei pølse med kjemisk metall til 30kr. :ass: Hva heter Innotec sitt produkt? Var så mye fint å se på der inne. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstadflata Racing Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 kor mykje de kosta får å rette en felg me han knalljen i bergen? har 2 brock b1 felger som har fått gått gjennon ei god norsk nødlanding ;) hehehhe, å dei ga skikkeli etter, ei sprekke på veeel 20cm xD hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hva heter Innotec sitt produkt? Var så mye fint å se på der inne. :) Det heter Alu Scratch repair system. Og hehe det inneholder LITT mer enn en "pølse" til 30 kr :-p :chairshot Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg