Gå til innhold

Corrado G60 motor i Golf III GTI.

Ranger emnet

VW Fanatic

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig en 89 mod 1.8 G60 motor til en Corrado for hånd. Har dessverre ikke girkassa, men den kan jeg få tak i.

Det jeg lurte på var, om noen her inne har peiling på hvor mye jobb det evenuelt hadde vært å få denne motoren til å passe i min 93 Golf III GTI??

Vil helst ha svar fra kyndige, ikke synsere takk :)

Retard Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satte en golf 3 2L motor i corradoen,så det går nok fint andre veien også. hva slags innsprut er det på golfen? Digifant? Hvis det er det,kan du bruke det samme ledningsnettet. eneste du trenger da er en chip. også må du lage til plass til intercooler,og alt av rør og slanger mellom IC,innsug og G-lader. Hilsne en som er 50%kyndig 0g 50% synser. Correct me if im wrong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Fluto. Ble rimelig lettet her nå,, ettersom det virket som om ingen skulle kunne klare å svare på dette :)

Har Digifant innsprut, så da håper jeg inderlig det er som du sier, at jeg slipper å styre med et virr-varr av ledninger osv.

Skal nok klare å få ordnet plass til IC+++ Men jeg må vel gjerne innom et verksted å få "Mappet" den etterpå vil jeg tro?

Retard Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil sterkt anbefale deg å bli medlem av VWAUDI klubben umiddelbart hvis du skal til med noe slikt.

Der er det utrolig mange kyndige folk og som kan hjelpe med å skaffe deler, løse problemer, lage chipper, overhale G60 ladere osv.

Adressen er: http://www.vwaudi-club.no/

Kostnad på 400 per år, da følger det eget klubblad 4 ganger i året, 12 nummer av Automotorogsport, medlemskort som gir at du får rabatt på mange verksteder og rekvisita butikker, tilgang til forum som gir deg mye informasjon, ++ enda mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider