Gå til innhold

Golf 3 vr6

Ranger emnet

huseby

Anbefalte innlegg

Hei,

Da har jeg godt til innkjøp av engolf 3 vr6, slenger ut noen bilder så kan dere komentere bilen å evt gi tips til hva som kan forbedres. ps litt dårlig kamera.

Utstyr på bilen er grenrør 2x 2,5" eksos hele veien.

Green luftfilter.

Gule koni justerbare (stivhet)

Senka 40/40

205/40/17 felger

200Hk

trenger nye kannal lister pga de som sitter på har blitt noe hullete. noen som veit hva disse koster? evt hvor?

Ny grill må også bestilles å monteres. emblem fri.

IMG_0068.jpg

IMG_0069.jpg

IMG_0070.jpg

IMG_0085.jpg

IMG_0086.jpg

IMG_0087.jpg

IMG_0088.jpg

IMG_00871.jpg

IMG_00861.jpg

IMG_00851.jpg

IMG_00881-1.jpg

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil=) tror du får kanal listene hos veng og nbs eller så tror jeg ikke prisen er så altfor ille hos møller heller. Kommer ann på hvor mye av listene du trenger for de er endel deler utrolig nok! hørte på pris på alle deler altså festelist på innsiden, fremste og bakerste plastikk, lista utenpå(den med metall inni) og fremste del av lista utenpå. dette til begge sider hos møller ble vel ca 3000 uten noen form for rabatter...litt dyrt kanskje men da er det ALLE deler....

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk got fornøyd hittil. Kjøpte på møller her om dagen. trengte bare den ytterste lista siden det var den som hadde blitt hullete av en eller annen grund, kosta meg 740 kr for begge sidene. helt grei pris detta syntes jeg, så fikk jeg de med en gang også siden detta var lager vare :) så det var allright. Til helga blir det rudskogen å banekjøring. gleder meg :D didrikHAHA på forumet skal sitte på tipper han gleder seg også. hehe

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P5100731.jpg

På vei til rudskogen

P5100725.jpg

P5100739.jpg

Bilder fra rudskogen :D

P5100743.jpg

Haddet det morro denna dagen.

Kom ikke igjennom teknisk kontroll pga bremseveska var litt for utvannet så måtte kjøre en tur til bilexstra å bytte å komme tilbake,Detta ble gjort fort får å si det sånn.

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

Lenke til kommentar
Del på andre sider