Volvo d6 Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Er det noen som har noen tips om åssen eg kan få litt mere hesterut av en original b21 78 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 klipp av dynamo reima! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 gren rør, K&N filter, porte toppen.. Eller TURBO! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 bytt til B23, det hjelper. Det eneste som gir litt ekstra for en akseptabel pris er kam. H eller K kam. Alt annet er dyrt og bortkasta Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Kast møkka og kjøp deg noe som er verdt å bruke penger på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Du kan jo hive på en turbo. 1976- 1978 100HP@5250RPM 170Nm@2500RPM 8,5:1 Kompresjonsforholdet er jo forsåvidt OK og det er tykke sylindervegger, så hvorfor ikke turbokonvertere med megasquirt? En annen løsning er jo forsåvidt å slenge inn en b230ft/fk.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hvor lurt er det nå egentlig å begynne å trimme en gammel, sliten motor? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 skal ikkje b21 være meir solid en b23 å b230 da??? Hadde en b21 med turbo en gang At kit gjekk brukbart den men da va bensinen en del billigere med:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Det jeg mener, er at en motor med 300k + på nakken neppe er det lureste å prøve å hente ut mer effekt av, med mindre man da prøver å oppnå motorras fortest mulig. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Åssen kam er det i den motren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 orginalt er det A-kam Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 åssen kam er det lurt og bytte til og åssen motor sitter den kammen i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.