quentez Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ja, ikke spesielt smart, og veldig godt gjort. Men kan dette ha noen bivirkninger i ettertid? Fylte på maks 1 dl, og det rant nesten over med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Jeg ville tappet ut alt, og fylt på med servo olje. Motorolje er vel tykkere, kan vel ødelegge pakkninger osv.. Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 motorolje kan være tykkere den kan være tynnere. avhenger av viskositeten. fylt mange ganger på med kombi olje fra felleskjøpet på biler jeg har gitt faen i :P siden du spørr regner jeg med du ikke gir faen så da bør du bytte. fort gjort å tømme feil om man ikke er vandt med bilen og ikke leser på korkene eller tenker seg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg