Gå til innhold

Saab 900 prosjekt Boston Acoustics ++++++

Ranger emnet

ohy78

Anbefalte innlegg

Har kjøpt følgende utstyr til nå:

1 sett Boston Acoustics SL60

SL60.jpg

2 stk Boston Acoustics GT 24

GT24.jpg

1 stk TomTom910

31617_81220ad9.jpg

1stk Blaupunkt Woodstock Dab 54

woodstock_dab54.jpg

1 stk Parkeringsensor med 8 sensorer

ryggealarm.jpg

Har kjøpt dette settet men lurer på om det er for lite.

biltemakabel.jpg

Jordingskabel: 21 mm², utv. Ø: 11 mm, lengde: 1 m. Strømkabel: 21 mm², utv. Ø: 11 mm, lengde: 6 m. Høyttalerkabel: 4 x 2 mm, utv. Ø: 2 x 5 mm lengde: 5 m. AGU-holder med sikring + 80 A.

Men så såg eg at sikringane i forsterkarane var på 3*20A, vil eg då trenge kraftigare kablar?

Det eg lurte på er kva og kor kraftige kablar treng eg til dette oppsettet?

Hadde eigentlig tenkt å kjøpe ein GT40 og ha 2 av kanalene til Subwoofer som eg vil montere litt seinare, men så var den utsolgt og eg kjøpte liksågodt 2 stk GT 24, kanskje litt overkill onfiredevi

Tenkte å innstallere begge forsterkarane no, men kun bruke den eine til å drive frontsettet og så bruke den andre når eg får kjøpt og bygd meg ein sub.

Kva slags sub bør eg ha til det oppsettet som eg har no? Vil ha ein som ikkje tek for mykje plass. Tenkte litt på å bruke hjulbrønnen.

Har tenkt å prøve å ha ein diskre installasjon av anlegget, nokon som har gode forslag til plassering av forsterkara og diskant element?

Bilde av orginalt Dashboard

saab900.jpg

Her er eit bilde av koleis eg kan tenke meg at dashboardet blir:

sabbdashred.jpg

Saab 900 -94 Bruksbilen

Corolla KE30 -77 Ekstra bruksveteran

Ford Capri 1.6GT -69, Snart prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider